Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Carmenxoxo schreef:Zo jaloers, woonden jullie maar bij mij in de buurt. Hier is bijna niks te vinden. Of ze vragen er een bijdrage voor, en een bepaald niveau kwa rijden. Ik ben pas 13 en ben heel lang hierdoor kan ik bijna niet meer op pony's op haflingers en fjorden na. Ik heb nog geen wedstrijden gereden en ben niet bereid een bijdrage te leveren door geldomstandgheden thuis. Dus het is hier in Arnhem echt heel moeilijk om iets te vinden.
Ik ben wel bereid om wedstrijden te rijden, af en toe een lesje te nemen met het paard, spullen te kopen voor het paard. Ook vind ik het leuk om alleen te kijken, waarom reageerd een paard zo op dat? En ik hou van afwisseling, gewoon een beetje recreatief rijden. Ik sta er voor open nieuwe dingen te leren. Ook wil ik echt een band opbouwen met het paard, samen een team worden.
Maar mensen vinden mij vaak nog te jong of ze vragen er een bijdrage voor. En hier in Arnhem is bijna niks.
_Esther_87_ schreef:Carmenxoxo schreef:Zo jaloers, woonden jullie maar bij mij in de buurt. Hier is bijna niks te vinden. Of ze vragen er een bijdrage voor, en een bepaald niveau kwa rijden. Ik ben pas 13 en ben heel lang hierdoor kan ik bijna niet meer op pony's op haflingers en fjorden na. Ik heb nog geen wedstrijden gereden en ben niet bereid een bijdrage te leveren door geldomstandgheden thuis. Dus het is hier in Arnhem echt heel moeilijk om iets te vinden.
Ik ben wel bereid om wedstrijden te rijden, af en toe een lesje te nemen met het paard, spullen te kopen voor het paard. Ook vind ik het leuk om alleen te kijken, waarom reageerd een paard zo op dat? En ik hou van afwisseling, gewoon een beetje recreatief rijden. Ik sta er voor open nieuwe dingen te leren. Ook wil ik echt een band opbouwen met het paard, samen een team worden.
Maar mensen vinden mij vaak nog te jong of ze vragen er een bijdrage voor. En hier in Arnhem is bijna niks.
Ik vraag me af waarom je wel wedstrijden wilt rijden, maar geen bijdrage? Verwacht je dan dat de eigenaar de startkosten betaalt of heb je misschien niet helemaal overzichtelijk hoe duur het is om te starten?
Verder, om het even heel bot te zeggen, vraag je eens af wat jij toevoegt voor een eigenaar. Als je niet mee kunt betalen aan de kosten, het paard niet kunt verbeteren, waarom moeten ze dan toch voor jou gaan als bijrijdster?