Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
goldenarrow schreef:Shalot schreef:Snap dat personen tegen betalen zijn. Maar wat doe je dan als je spullen stuk gaan. Zoals hoofdstel, zadel, peeskappen, longeersingel enz enz. bewijs maar is wie het gedaan heeft. En of het een ongeluk is. Of slordigheid.
Als het door mij komt vervang ik het. Ben ook de enige die met het zadel/hoofdstel van dat paard werkt. Of ik neem mijn eigen spullen mee (denk aan poetsspullen, longeerlijn, longeersingel, halstertouw/touwhalster. Peeskappen gebruik ik niet, maar zou ik zelf ook mee kunnen nemen).
jury schreef:Kosseh, misschien nog ff je post hierboven doorlezen want het gebruik van verkeerde woorden maakt het lastig lezen.
Blijkbaar zijn er mensen die een gegeven (verzorg)paard niet serieus nemen en als ze er iets voor moeten investeren er wel even goed bij stil staan of ze de verantwoording aan kunnen en de tijd willen investeren.
En die 50 euro staan in het geheel niet in verhouding van de daadwerkelijke kosten.
Ik heb hier 2 ponies staan om te rijden, veel ouders zien het als een goedkope naschoolse opvang. Hoeveel mensen ik al niet aan de deur gehad heb of ze deze mogen verzorgen. Als ik dan zeg dat ze (de ouders) van mij een opleiding krijgen om hun kind goed te kunnen begeleiden tijdens het poetsen/wanden en dat de eerste weken/maanden niet gereden mag worden zonder dat ik erbij ben, dan haken ze al vaak af.
Ze namen blijkbaar aan dat hun kind van 10 wel alleen bij de ponies kon blijven.
djeeentje schreef:Ook ik heb een betalende verzorgster.
dertig euro in de maand. Voor twee keer weeks rijden. Mag met beide paarden rijden. krijgt ook les op mijn paarden.
mag alleen onder begeleiding want ze is nog jong. Ze mag zowel buiten als dressuur. soms ook springen.
vinden jullie dit reeel?
djeeentje schreef:Mijn gedachtevin eerste instantie was vijftig. Gezien ik er erg veel tijd in stop ondat ze nog zo jong is. Ze kan zadelen. Maar echt rijden nog niet.
Haar ouders wilden in eerste instantie niet hoger dan twintig gaan. Uiteindelijk op dertig gekomen. Ik vind het wat weinig. Ik haal haar op en breng haar terug. En zij vonden het eigenlijk weer wat veel.
Vandaar dat ik het me afvraag
Sassy schreef:djeeentje schreef:Mijn gedachtevin eerste instantie was vijftig. Gezien ik er erg veel tijd in stop ondat ze nog zo jong is. Ze kan zadelen. Maar echt rijden nog niet.
Haar ouders wilden in eerste instantie niet hoger dan twintig gaan. Uiteindelijk op dertig gekomen. Ik vind het wat weinig. Ik haal haar op en breng haar terug. En zij vonden het eigenlijk weer wat veel.
Vandaar dat ik het me afvraag
Ik denk dat jij behoorlijk uitgebuit wordt, hoeveel tijd spendeer je hier per week wel niet aan?
Krijg je nog wat betaald voor je benzinekosten? Denk het niet...
Wat zouden die ouders anders voor naschoolse opvang en voor manegelessen voor hun kind moeten betalen
jury schreef:Kosseh, misschien nog ff je post hierboven doorlezen want het gebruik van verkeerde woorden maakt het lastig lezen.
Blijkbaar zijn er mensen die een gegeven (verzorg)paard niet serieus nemen en als ze er iets voor moeten investeren er wel even goed bij stil staan of ze de verantwoording aan kunnen en de tijd willen investeren.
En die 50 euro staan in het geheel niet in verhouding van de daadwerkelijke kosten.
Ik heb hier 2 ponies staan om te rijden, veel ouders zien het als een goedkope naschoolse opvang. Hoeveel mensen ik al niet aan de deur gehad heb of ze deze mogen verzorgen. Als ik dan zeg dat ze (de ouders) van mij een opleiding krijgen om hun kind goed te kunnen begeleiden tijdens het poetsen/wanden en dat de eerste weken/maanden niet gereden mag worden zonder dat ik erbij ben, dan haken ze al vaak af.
Ze namen blijkbaar aan dat hun kind van 10 wel alleen bij de ponies kon blijven.