Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlien1991 schreef:Ik heb het zelf ook wel gemerkt toen ik een vzpony zocht, ik kreeg erg veel reacties op mijn marktplaatsadvertentie (misschien omdat die erg lang en uitgebreid was? Ik heb ook wel eens een advertentie gezien met "hoi ik ben 14 heb blond haar wil graag een verzorgpony in alkmaar" XD)
Misschien worden er in de meeste advertenties te hoge eisen gesteld? Als er in de advertentie staat "minimaal 18 jaar" denken de meesten van 17½ al "nee kan niet ik ben te jong", terwijl jij als eigenaar misschien alleen maar bedoelt dat je iemand zoekt met verantwoordelijkheidsgevoel, terwijl er ook zal mensen van 18 of ouder zijn die onverantwoordelijk met paarden omgaan.
Ook de eis "moet al ervaring met verzorgpaarden hebben" vind ik een beetje onredelijk, tenzij dit natuurlijk echt nodig is voor jouw paard. Als iemand al 5 jaar iedere week of misschien wel meerdere keren per week bij een manege rijdt, kan je zo'n persoon toch ook op je paard laten rijden en dan lessen laten nemen?
Tsja, en dan mensen die er niet zomaar mee stoppen. Zoals jullie misschien al gemerkt hebben ben ik zelf bijrijder en geen eigenaar, dus ik heb hier geen ervaring mee ofzo. Je spreekt neem ik aan iets van twee of meerdere keren met iemand af voordat je besluit dat je deze persoon voor je paard laat zorgen? Als je zelf een beetje terughoudend bent dan zal iemand die het echt graag wil misschien zelf proberen een afspraak te maken? Maar goed als je in een bijrijderschaars gebied woont wil je potentiële bijrijders weer niet afschrikken.
kimmieh0103 schreef:Bij mij op de manege staan paarden niet al opgezadeld hoor.
En ze zegt toch ook 'tenzij dit natuurlijk echt nodig is voor jouw paard'??
Ik heb zelf al wel ervaring met verzorgpaarden, maar overal zijn toch weer andere regeltjes?
paardjeslove schreef:@ alissia.
je moet goed zoeken rondvragen etc..
na 1.5 lukte het mij ook
Alissia schreef:paardjeslove schreef:@ alissia.
je moet goed zoeken rondvragen etc..
na 1.5 lukte het mij ook
Doe ik ookmaar ik heb geen succes dus ga ik maar helpen op stal
en omdat ik binnekort vn de les afga ga ik nog harder zoeken.
bravenaatje schreef:het is niet moeilijk om een bijrijdster te vinden, alleen om ze vast te houden.
ik begin er niet meer aan