Nursie schreef:Jotee schreef:Beide.
Oke...maar wat is dan realistisch? Kijk er zijn er zat die 50-60 euro p maand betalen maar dat zijn jonge meiden waarvan de ouders betalen...bovendien moeten die vaak toch ook nog klusjes doen.
Hier is het een kwestie van rijden...
@ Rianne...ja zit ik ook over te denken maar zij rijd daar al een paard van de eigenaresse en wil die blijven rijden dus naar een andere stal toe gaan zal ze dan denk ik niet zo snel doen ookal zal hij goedkoper zijn. Kan het wel aan haar voorleggen. 2 bakken vind ik eigenlijk wel prettig want zo kun je altijd rijden...ook als het gevroren heeft...misschien is dat wel luxe? Ik rijd nu ook op een **** sterren frns manege met veeel maar wel voor 30 euro minder.
@ Beloved Jij vind 175 euro een klein bedrag?? Ik weet niet maar volgens mij zou ik voordat geld ook een eigen paard kunnen hebben....oke ik heb geen tijd voor 6 dagen in de week maar ik vind het toch uit verhouding....maar goed ik zal je mening in het achterhoofd houden.
Deze dame is zelf dus bijrijder maar wil dat blijven doen...ze wil daarnaast dus graag een eigen paard maar kan die kosten erbij niet alleen dragen en zoekt dus een bijrijder.
Waar haal jij in godsnaam weg dat ik € 175,- een klein bedrag vind? Maar goed houd jij die onwaarheden dan maar in je achterhoofd