De eigenaar is heel aardig, kan ook wel gezellig met haar kletsen en vind het ook erg leuk om samen met haar te rijden etc.
xBartje
Geplaatst: 15-05-09 18:08
Die van ons is ook erg aardig maar kan ook heel goed lesgeven dat is ook fijn. En we mogen echt heel veel met haar pony's, en je kunt ook leuk met haar kletsen.
Aquilia
Geplaatst: 31-05-09 16:40
De eigenaar van mijn verzorgpaarden is ook super! Ik mag komen wanneer ik wil als er iets te doen is en als het kei hard regent hoef ik niet te komen om mee te voeren. Ik mag daar zelf drinken pakken en ik maak ook drinken voor als de eigenaar druk bezig is geweest. Ik mag alles met de paarden doen zolang het verantwoord is en ik niet tegen stribbel met zijn regels. Ik zit ook met allergie, weet hij daar ook en hij heeft voor mij zo'n op alcohol basis zeep dingetje staan voor als ik er last van krijg.
Simone96
Geplaatst: 01-06-09 11:35
Ik vind de eigenaren van mijn verzorgpony ook erg aardig! ik mag heel veel met de pony. Afgelopen donderdag bijvoorbeeld vroeg ik of ik eens met de balkjes in de bak kon rijden, toen heeft ze me geholpen met klaarleggen en ook nog een sprongetje erbij gezet!
Vera96
Geplaatst: 01-06-09 12:57
Popeye's eigenaresse's zijn echt heel aardig! Ik mag alles met Popeye zolang het maar veilig is en ze zijn ook gewoon gezellig:D
RoodZonnetje
Geplaatst: 05-06-09 18:01
Eigenaresse van mijn bijrijdpaard heeft echt het allerbeste met haar paard voor en dat vind ik super! Niet alleen qua spullen en voer etcetera, maar zo wilde ze bvb ook persé dat ik niet zwaarder dan een bepaald gewicht zou zijn ivm de rug van haar paard. Daarnaast is ze heel aardig en geïnteresseerd in mij, en spreekt ze haar waardering voor mij ook uit.
Ik heb het ook super getroffen, hele aardige mensen! Na het rijden ga ik altijd wat drinken bij ze en gezellig praten over van alles en nog wat. In het begin waren ze wel wat 'afstandelijk' maar nu ze me kennen en weten dat ik er echt voor ga zijn ze super aardig.
KIMMM___
Geplaatst: 15-06-09 19:53
ik heb ook echt geweldige eigenaren! ik mag alles met me verzorgpony doen en ze brengen me altijd naar les met de trailer en halen me weer op! kortom , tis net me eigen pony!
PonyLovert
Geplaatst: 23-06-09 22:31
mijne zij n ook super Als k iets vraag mag ik dit doen of dat dan mag dat altijd ik kom 2x per dag nar mijn paardje en in het weekend 3X ik mag hun huis binnen om dingen te vragen maar 's avonds krijg ik altijd een snoepje!!Mijn verzorgpony woont 3 M verder
zoooo toch ff een update (daar ik al ergens gezegt had dat t wel klikte maar ik was dr nog paar paar weekjes)
ik ben dr nu toch alweer ietsje langer (denk zoon 2 maandjes, nog niet gek lang natuurlijk maar wel 5 dagen in de week dus lijkt al snel langer haha) en rijd sins zoon 3 weekjes op hem. T is nogsteeds geweldig, dr word nu wel verwacht dat ik rijd al is het stappen, maar hij is er zo lang uitgeweest kwa echt een leider hebben (jongentje die er op rijd neemt de leiding niet, weet nog niet hoe te onervaren met rijden) dus het toch al dominante mannentje wil nogal zn zin doordrijven op momenten al laat ik het niet toe, bij dat jongetje (hun zoon) heeft hij meer geluk, maar kzal het hem wel bij brengen:P
ik mag nogsteeds heel veel, wil wel uiteindelijk andere dingen gaan doen dan alleen rijden (vanaf de grond met hem werken) om hem dus weer erin te brengen of zelfs wat meer te leren. maar dit komt allemaal ze vertrouwen me redelijk eigenlijk en mag nog steeds vanalles, wel nog geen sleutel en hoop het snel te krijgen anders zal ik moeten stoppen (ik moet nu elke dag wachten tot ze bellen eerst wisten ze het nog dag van te voren of om 10 uur in de morgen, nu pas een 10 min van te voren de meeste tijd!!! dat kan 13 uur zijn 16 maar ook pas 18 a 19 uur) ik kan ja moeilijk heel de dag w88 tot ze uiteindelijk bellen en soms zelfs dat ze het niet halen die dag!
nouja verder ik mag dus alles, nemen echt zowat alles van me aan:D en klikt heel goed. ben dr happy mee! en zie me hier momenteel eigenlijk wel lang zijn mits de sleuter eraan komt!
Ik denk dat het ieder voor zich is dat ze heel aardig zijn, anders blijf je de pony/paard niet doen, omdat er geen klik is met de eigenaar. Ik heb ook nog nooit last gehad van de eigenaren.
Super aardig ik verzorg het paard van m'n buren en het zijn echt goede vrienden. Ik kom er wel bijna iedere dag. Ik mag gaan wanneer ik wil, kan ik eens niet dan is het ook goed.
wizzwizz
Geplaatst: 29-06-09 14:32
Ik had een verzorgpony. dat was een pony van mijn oom en tante. dus ik vond ze wel aardig maar ze waren altijd boos op mij want ze zeiden dat ik niet lang genoeg uitstapte en dat ik te hoog sprong en dat ik niet goed met de spullen op ging... dat viel best wel mee. ik geef toe ik lied wel eens het zadel buiten liggen en het hoofdstel en ben ook veel borstels kwijt geraakt maar daarom hoefden zij zich toch niet zo boos te maken!!! ik kan me naar heel wat jaren er weer boos om maken !!!
pinkie87
Geplaatst: 07-07-09 17:45
joepie ik heb nu sinds 2 maanden een super eigenares veel beter dan ik had. mag echt allllles
ow en vind het wel heel erg als je zadels en hoofstelen soms buiten laat liggen. zijn super dure dingen. daar moet je zuinig mee omgaan en ook met de borstels. het zijn niet je eigenspullen dsu
schen366
Geplaatst: 11-07-09 20:25
Hoi
Mijn eigenaar is heeel erg aardig Ik mag drinken nemen waarneer ik wil ik mag rijden als het weet er voor is ik krijg iets lekkers ik kan mijn vervelende verhalen bij haar heel goed kwijt en dan help ze mij voor een oplossing
XX
Lillian__
Geplaatst: 11-07-09 21:57
ik mag ook heel veel, behalve alleen buiten rijden want folk is heel snel en heel sterk maar ze is echt super aardig en ik kan echt met haar lachen. natuurlijk krijg ik wel eens op m'n kop omdat ik weer eens het tussen hek open heb laten staan. maar ze vergeeft het mij, maar ik zie haar maar 1 of 2 keer in de week want ze woont zelf in maastricht en haar paard staat bij haar ouders in rijswijk [gldland] ik ken haar vader redelijk want das mijn techniek leraar, en haar zusje en moeder zijn ook super aardig helpen me altijd als het nodig is, mag alles zelf pakken! ik vindt het zo leuk daar, krijg er nog net niet voor betaaltXD maar ik heb het er super naar mijn zin en als freya is ingereden gaan ik en natasja met froukje en freya buiten ritten maken heb er nou al zin in:D
chantal1979
Geplaatst: 13-07-09 14:24
De eigenaresse van mijn verzorgpaard is heel erg leuk. ze is van mijn eigen leeftijd en hebben de grootste lol samen, dus.... een hele goede klik en dus een super leuke eigenaress.
Écht heel lief (: (in vergelijking met de eigenaar van mijn vorige vzpaard..) We spreken de dingen goed af, is altijd oprecht geïntereseerd. Houdt veel rekening met mij. En ik mag ook veel met haar paardjes. Als er maar een goede sfeer is (:
Ellen__
Geplaatst: 19-07-09 10:05
ik heb het echt súper getroffen daar! mag echt bijna alles met de paarden doen,krijg altyd wat te drinken,ze had van de winter een waterkoker in de schuur gezet en thee enzo ik heb nu zelfs een sleutel van hun huis,en in augustus gaan ze een weekje naar texel en hebben ze gevraagd of ik een week in hun huis wil komen,voor de dieren
Szan
Geplaatst: 19-07-09 11:47
De eigenaren zijn geweldig Geinteresseerd, goed voor hun paard, helemaal top.