Goedenavond! Haha omg, was net karaoke, en me zus zingt graag, niet dat ze het geweldig kan ofzo, maar daar gaat het niet om.. dus zij had een liedje gezongen, en alle barkeepers enzo, jaa jij moet nu ook hoor! En me zus ook, ja kom lianne ... dus noujah, uiteindelijk ik dus ook maar gaan ... gingen me zus en ik samen The Rose van Bette Midler ofzo zingen, en mensen daarna.. jeetje dat was mooi, gelijk veel mensen vragen of we niet nog ene keer wilden zingen, me zus wilde wel, maar ik ging niet meer, me zus daarna alleen een lied, iedereen noh lianne waarom jij niet erbij... Maar me pa had het opgenomen, dus misschien als het lukken gaat ik het erop kan zetten een keer ... maar ga nu me koffer pakken, morgen vroeg weg! Doeg
ThnQ Ann ... Ik ging net weg, vroegen er Denen of ik er nog op wilde, ze wilden alleen een email sturen, maar hadden er 2 euro in gedaan, en omdat ik net zo mooi zong vroegen ze of ik wilde ... Noujah, natuurlijk dus heb nu nog 14 min
Heey hallo allmeaal! sorry dat ik zo laat pas de opening van het nieuwe topic zie... maar had gister echt helemaal geen tijd,,, en nu is het ook al weer laat en ga ik ook mn bedje in.. leuk geopend hoor topic! maar ga nu echt slapen.. morge en overmorgen 2 drukke dagen! Doeg.. slaap lekker
hallo hallo hallooooo vandaag was paardje weer braaf hindernisjes met deken dr over gesprongen daarna ook nog naar buiten toppiej .. mevrouw was braaf ik ben liever bruin .. rood en wit kleurt niet bij mn haar ! li : zo te horen is het daar super gezelliiggg