haha ik vind het soms lekker en soms niet, maar nou had ik honger dus dan at ik het wel zeg me niet dat je perzik ijsthee zonder prik ook vies vind ?ik heb niks te vertellen
Jah die vind ik ook vies... ijsthee zonder prik en dan citroen smaak is wel lekker en die ga ik nu dus halen
hallow melissa... heb nu euhm citroen en pakje toosjes zonder van die vieze prut want dat lus ik ook niet
kimberley je bent gewoon een verwende die niet veel eet lust je wel liga milkbreak met mij is alles wel goed manon, met jou ?
jah hoor.... beetje moe mgoewRaf lus het wel maar eet het niet Eet eigenlijk nooit wat.. ja smorgens brood en savonds me avond eten... en een pakje toosjes..
dan zijn wij heel erg verschillend qua eten, ik eet nooit ontbijt (behalve int weekend) en savonds eet ik wel, behalve als ik het zelf moet maken
manonneke schreef:Met mij wel .Melis, waarom maar half =( ? Zegge, ik weet niet hoor.Of, heb jeeen heel SLECHT geheugen soms? lees AUB een paar pagina's TERUG en je zult het GVD Zien! Erg slim van je! Dank je!Adios
Kreeg vandaag op stage te horen dat ze ook wel wat anders hadden dan water Nou ik drink gewoon graag water Melissa ik snap t
manonneke schreef:Met mij wel .Melis, waarom maar half =( ? O nee he, daar gaan we weer...Lees even terug en je weet waarom!!!
haha kimberley das ernstig mijn moeder zeurt al niet meer dat ik smorgens moet eten voor school, ze heeft het opgegeven