Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kendra schreef:Eilinora schreef:Ik heb het ook vaak geprobeerd maar in Drenthe echt niemand serieus die met mijn bijna 3 jarige aan het werk wil.
Die moet nodig aan het werk en door mijn zwangerschap kom ik er gewoon niet aan toe.
Resultaat is nu een hele brutale pony die serieus weer een beetje heropvoeding moet hebben.
Ik had iemand die kennis zou komen maken paar maanden geleden maar die kwam 2x niet opdagen.
Zonde eigenlijk, pony is verder echt een leuke uitdaging.
Maar een 3-jarige, die aan het werk moet, daar ga je toch gewoon iemand voor betalen? Ik vind dit wel de uiterste grens van tutten ....
vera_pino schreef:Oh TS wat kan ik me hierin vinden. Ik heb twee fantastische oudjes hier die graag toch echt wel een knuffel willen zo nu en dan. Gewoon echt even tutten en frutten. Echt intensief rijden is niet meer aan de orde vanwege blessures of leeftijd maar wat is het lastig om mensen te vinden die er echt voor het dier komen en ook de tijd nemen en heel af en toe wat klusjes doen. Zoals het tuig wat gebruikt wordt poetsen, wat spullen opruimen etc.
Ik heb wel fantastische meiden die als het meezit 1x in de week komen maar die zijn er zo onregelmatig en als er wat leukers te doen is dan komen ze niet. Mij maakt het niet uit want ze komen niks te kort maar ik zie het wel aan de dieren dat ze het leuk vinden als ze wat meer krijgen dan een aai over de bol en een knuffel.
Stallen doe ik toch meestal zelf omdat ik veel te precies ben daarin.
Gini schreef:14-15-16-17-jarigen kunnen best al wel wat dingen zonder begeleiding.Nu, iedereen moet dit voor zich weten natuurlijk. Maar als de zoektocht echt te moeilijk is en je wilt toch best wel dringend iemand vinden, kan je je blikveld misschien verruimen.
Gini schreef:14-15-16-17-jarigen kunnen best al wel wat dingen zonder begeleiding.Nu, iedereen moet dit voor zich weten natuurlijk. Maar als de zoektocht echt te moeilijk is en je wilt toch best wel dringend iemand vinden, kan je je blikveld misschien verruimen.