Ik heb zelf, als kind, meerdere verzorgpaarden gehad.
Toen ik even zonder paard zat, reageerde ik op een advertentie van marktplaats, iemand zocht een extra verzorgster voor 3 friezen. Nou ik daarheen, met een andere meid (die de advertentie geplaatst had) alles bekeken en besproken en samen een buitenrit gemaakt met 2 van de friezen. Allemaal leuk en aardig en ik mocht blijven. We zouden nog contact hebben over welke dagen ik dan zou komen. Nou prima! Echter heb ik nooit meer wat gehoord. Gebeld, gemaild en gesmst, niks nada... nouja dan niet hoor!

Niet veel later kreeg ik een ander paard waar ik op mocht rijden.
Nu al (ruim) 6 jaar mijn eigen paard. En door tijdgebrek zocht ik zelf, stilletjes, een bijrijdster voor mijn paard. Maarja ik ben door alle verhalen die ik wel heb gehoord en gelezen over bijrijders/verzorgers wel huiverig geworden om een vreemde zomaar bij mijn paard te laten, zonder dat ik erbij ben.
Maar dat is gelukkig niet nodig geweest want een lief vriendinnetje van mij zocht een paard die ze mocht verzorgen en rijden. En zij rijdt mijn paard nu al bijna 2 jaar, 3 dagen in de week. Gaat super en ze is heel goed voor mijn paard. Zij blij, ik blij en paard blij

Wanneer ik een keer niet kan, dan is zij er en vice versa.