Dus ze krijgt nog een kans met haar volgende reactie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus ze krijgt nog een kans met haar volgende reactie

Citaat:Hallo,
Ik weet niet of het je wat lijkt wat ik in de aanbieding heb.
Ik werk namelijk niet ‘traditioneel’ met mijn pony’s, maar ik ben bezig met Natural Horsmanship (Parelli).
Ik heb 2 pony’s en het is natuurlijk altijd leuker om met 2 bezig te zijn dan alleen, vandaar dat ik eventueel op zoek ben naar iemand.
Alleen moet die persoon natuurlijk interesse hebben in Natural Horsmanship en via die manier met de paarden omgaan.
Ik weet niet of je interesse hebt? Er valt in ieder geval heel veel te leren van de pony’s en als het goed klikt is er de mogelijkheid tot rijden, springen, eventueel buitenritten, …
Maar het is wel een heel andere manier van omgaan met de pony’s dan dat je doorgaans op een manège leert. Op welke manège rij je, of heb je gereden trouwens?
Groetjes
[naam]

Alleen lijkt niemand in de buurt hier dat te vinden
Hier in de buurt is het vooral springen, en her en der wat dressuur 
Maar de viervoeters gaan je wel dankbaar zijn
). Maar niet de verzorgster vanalles laten ondernemen op andere locaties met mijn pony's .. dat dan weer niet. Een clinic volgen of een clinic geven is een heel verschil. En ook die clinic volgen zal ook niet vanaf dag 1 mogen
want anders is het ook niet goed genoeg he?
en je hebt niets aan iemand die een hele andere instelling heeft en/of andere dingen wil...

Lianne86 schreef:Ik weet ook niet wat mensen willen... Als ze niet mogen/kunnen rijden --> heb je wel veel minder keuze... (tenminste, het lijkt de meeste om het rijden te gaan?)
Maar hier mogen ze wel rijden, alleen niet vanaf dag 1.. Bij NH komt rijden er op een bepaald punt vanzelf bij (als je dat wil natuurlijk, je moet niet) en dat mag de verzorgster dan best van mij ... maar eerst de basis doorlopen .. zodat je tenminste wat te zeggen hebt over de pony en je zijn reacties kent & kan inschatten. Lijkt me wel zo handig
Grappig om te zien dat mensen zo met het omgekeerde probleem zitten... Het is maar net waar je woont. Met school kan ik gewoon geen uur ketsen, zeker doordeweeks niet... ( Wat vinden jullie belangrijk voor jullie toekomstige bijrijdster? Ik rij namelijk op een manege, dus ben geen ster ruiter, maar ik zou heel erg graag meer leren en hogerop komen in de dressuur. JastieHorse schreef:Ik heb nog steeds geen reacties..echt balen! Heb echt iemand nodig..
Deden ze de laatste keren ook al
(eigenlijk had ik na de eerste 2 moeten stoppen, maarja, ooit hoop ik toch iemand te vinden, ergens, stiekem..
).Citaat:Hallo,
Ok, dank je wel voor je reactie.
Misschien een tip naar toekomstige reacties van mensen, als je echt een verzorgpaard wil vinden: maak er een mooi, beleefd mailtje van (beginnen met “Hallo” bv.) en antwoord ook op de vragen die ze stellen. Dat komt veel fijner overSucces met zoeken.
Groetjes