Ik ben voor een paar dagen (maandag, donderdag en vrijdag) op zoek naar iemand of iemand die mijn paard wil leasen en dan mogen ze komen zo vaak ze willen en bijna alles doen wat ze willen maar dat is toch ook heel lastig, dus niet alleen een vzpaard vinden is lastig maar ook een verzorgster...
xoSanne
Geplaatst: 19-08-12 19:31
Inderdaag Nooit Opgeven Jho!! Heb ook niet Gedaan Ik ben doorgegaan met Zoeken & Kijk Nou wat voor PrachtPaardje heb gevonden
Ik heb meerdere reacties met advertenties verwijderd. Zoals in de OP is aangegeven is het niet toegestaan dit te plaatsen op VP. Dit kan alleen op de markt van Bokt.
het is niet noodzakelijk, maar ik heb hier ook nog wel een paardje staan die verzorgt mag worden als iemand iets zoekt.
CharxHebe
Geplaatst: 27-08-12 17:46
vrouwke schreef:
het is niet noodzakelijk, maar ik heb hier ook nog wel een paardje staan die verzorgt mag worden als iemand iets zoekt.
haha sorry je woont in het verkeerde zeeland
Birdie60
Geplaatst: 27-08-12 18:18
CharxHebe schreef:
vrouwke schreef:
haha sorry je woont in het verkeerde zeeland
hahaha nou oke dan ga ik wel verhuizen
CharxHebe
Geplaatst: 28-08-12 16:20
vrouwke schreef:
hahaha nou oke dan ga ik wel verhuizen
hahaha dat is een goed idee !
MarloesNatje
Geplaatst: 28-08-12 16:25
mag ik me hier melden? Ik heb een heel lief verzorgpaardje gehad, Arosa. Helaas is ze net toen ik mijn been brak, zo'n 3 weken geleden, weggegaan. Dit hebben ze gedaan omdat Arosa gewoon altijd een lastig paardje is geweest, en de eigenaar, een meisje van mijn leeftijd, ook niet goed daarmee om kan gaan, dit kan ik niet precies uitleggen. Ik zou een verzorgfjord krijgen, Tibby maar helaas loopt ze niet meer goed... dus waarschijnlijk als mijn been weer helemaal normaal is, krijg ik daar waar ik tib zou gaan verzorgen 2 andere verzorgfjorden, Ulrike en Zenith
ik ben op mn 10e samen met mn zusje op zoek gegaan naar verzorgpaardjes. Er stonden 3 pony's voor het hun huis, 2 haflingers en een arabier x welsh. We hebben aangebeld en gevraagd of we bij hun konden helpen. We konden direct meelopen. Uiteindelijk heb ik daar 3 jaar die pony's verzorgd en gereden samen met mijn zusje, met veel plezier!
Iris, soms zitten er mensen tussen die geluk hebben en sommige niet.. Ik kreeg paar jaar geleden een aanbod om op een grote springstal paarden bij te rijden maar dat aanbod sloeg ik af en vlak erna had ik ineens 3 hele leuke verzorgpony's waar ik heerlijk mee kon boshobbelen.
mij gaat het meestal eigenlijk ook niet omhet rijden, ik vind verzorgen alleen gewoon heel leuk en natuurlijk de klusjes die erbij horen, vind ik ook niet heel erg om te doen
xMartJuH
Geplaatst: 29-08-12 19:27
Bij mij gaat de zoektocht binnenkort beginnen. Mag van mijn ouders een VP Moet er alleen dan wel een vinden. Mijn ouders willen er alleen wel dat het niks kost...
Ik heb na ruim anderhalf jaar een top pony gevonden paar weken terug wezen kijken en rijden, gister met de eigenaresse alles door genomen en zaterdag nog een keer met de eigenares erbij even rijden!
Wat als je een paard wel mag verzorgen maar Niet mag rijden ? Met verzorgen bedoel ik poetsen, wandelen, tutten dat soort dingen. Zouden jullie dit wel of niet willen doen ?
Summerfly
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-12 19:11
Nixxs schreef:
Wat als je een paard wel mag verzorgen maar Niet mag rijden ? Met verzorgen bedoel ik poetsen, wandelen, tutten dat soort dingen. Zouden jullie dit wel of niet willen doen ?
Dan zou ik dat heel graag willen doen, als er maar geen betaling aanvast zit, anders vind ik het echt onzin.
ik zou zoizo wel gaan dan, met mijn verzorgpaardje ging ik meestal lekker wandelen, losgooien, spelletjes doen(lees; zigzaggen om pionnen enz) en ik ging haar altijd uitgebreid poetsen, haar staart wassen enz vond ze heerlijk, ook wel eens een beetje grazen aan de hand. Nu staat helaas vast dat ze verkocht wordt mis d'r nu al
Ik was zo'n 3 jaar opzoek maar heb nooit een verzogpaardje gevonden in mijn buurt, tot gister. Een vriendin van mij had tegen een mevrouw op de stal waar haar verzorgpony staat gezegd dat ik een paardje zocht en die vrouw nam meteen contact met me op. Dus sinds gisteren een super lieve en eigenwijze verzorg fjord !! Dus alle meisjes die eindeloos zoeken, geef niet op. Ik dacht ook het lukt niet en had bijna opgegeven met zoeken en uiteindelijk een super paardje gevonden.