Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
FlorisSam schreef:Heb het met mijn moeder over het betalen gehad,zij vertelde dat je dan aansprakelijk was mocht het kind vallen en letsel over houden,moet nog even kijken of ik wel of geen geld ga vragen.
Heb een meisje van 11 op goede lengte en gewicht dat heel serieus is,ze komt binnenkort kijken
Natasja22 schreef:FlorisSam schreef:Heb het met mijn moeder over het betalen gehad,zij vertelde dat je dan aansprakelijk was mocht het kind vallen en letsel over houden,moet nog even kijken of ik wel of geen geld ga vragen.
Heb een meisje van 11 op goede lengte en gewicht dat heel serieus is,ze komt binnenkort kijken
Volgens mij ben je altijd aansprakelijk ook als je geen bijdrage vraagt.
Helaas zelf nog geen leuke verzorgpony gevonden waar mijn hond ook welkom is.
mohica schreef:ja dus kort gezegt: neem allemaal een bijrijder van 18+ en laat de jongeren maar hobbelen op de manège als een eigen paard/pony te duur is
mnkortleve schreef:mohica schreef:ja dus kort gezegt: neem allemaal een bijrijder van 18+ en laat de jongeren maar hobbelen op de manège als een eigen paard/pony te duur is
Ook met bijrijders boven de 18 word je vaak aansprakelijk gesteld dus dit is een beetje onzin wat je nu zeg, laat me raden jij ben onder de 18![]()
Nou bij mij mag je komen rijden hoor, maar dat zal wss wel te ver weg zijn.
Jolliegirl schreef:EskeGirl schreef:Ik wil even op iets reageren...
Niemand wil een meisje met alleen manege-ervaring, maar hoe moeten die dan meer ervaring opdoen als niemand ze wil?
Door lekker te beginnen met een shetje/ponietje... en niet met een groot paard?