Ik vraag geen bijdrage, maar verwacht wel dat de stal word gedaan en dat ze hun afspraken nakomen..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JastieHorse schreef:Mijn advertentie staat nu 3 dagen op marktplaats en heb nog maar 2 reacties gehad. Het gaat hier om een drachtige merrie waarmee je alleen kan buitenrijden en zo rond januari alleen nog maar tutten en wandelen ivm de beeb! Blijkbaar is dat ook niet interessant genoeg voor de penny meisjesDe reacties die ik heb gehad vond ik dan weer een stuk minder, ik knap al af bij msn taal etc...mijn paard is mijn alles dus ik verwacht op zijn minst een mail met normaal Nederlands. Dus ja ik ben ook erg kieskeurig!
germie wat een geweldige emails krijg jij zeg! Hahaha..wat denken ze wel niet!
masja schreef:Meld zich!
Heb een verzorger op het moment, die gaat verhuizen. Dus nu begint het circus weer van voren af aan.
Vervelende is dat ik de paarden thuis heb, geen stal die en oogje in het zeil kan houden ofzo.
Moet dus een verzorger hebben met veel verantwoordelijkheidsgevoel. Moeten ook over de weg om bij de bak te komen. Is maar een klein stukje, maar ik geef hem dus niet mee aan een minderjarige....
Ik vraag ook geen bijdrage, ook geen hulp met stallen mesten ofzo. Enige voorwaarde is dat ze 1x in de week bij mij lessen. Omdat hij in de sport loopt (M2) wil ik wel dat het rijden goed gaat.
Lijkt een onmogelijke quest....
masja schreef:Meld zich!
Heb een verzorger op het moment, die gaat verhuizen. Dus nu begint het circus weer van voren af aan.
Vervelende is dat ik de paarden thuis heb, geen stal die en oogje in het zeil kan houden ofzo.
Moet dus een verzorger hebben met veel verantwoordelijkheidsgevoel. Moeten ook over de weg om bij de bak te komen. Is maar een klein stukje, maar ik geef hem dus niet mee aan een minderjarige....
Ik vraag ook geen bijdrage, ook geen hulp met stallen mesten ofzo. Enige voorwaarde is dat ze 1x in de week bij mij lessen. Omdat hij in de sport loopt (M2) wil ik wel dat het rijden goed gaat.
Lijkt een onmogelijke quest....
PardoesJessi schreef:Meld zich...
Volgens mij ben ik toch echt geen lastige eigenaar.... maar helaas heb ik al heel wat bijrijders versleten.
Een hele rij die mij bij aanvang vertelde zo veel jonge paarden gereden te hebben, inrijden, jonge springpaarden gereden.......Nou, dan moet dat met mijn paarden van middelbare leeftijd toch wel lukken denk je dan...........
Maar nu zit ik ook in een gebied waar iedereen die iets met paarden heeft zelf wel iets te rijden in de tuin heeft staan......
droli001 schreef:ik zoek juist een verzorgpony![]()
in de buurt van halsteren/bergen op zoom
zelf rij ik 2.5 jaar op een manege.
en ik zou heel graag een verzorgpony/bijrijdpony willen
die ik 1/2(in de vakantie kan ik meer komen) kan:
-rijden
-verzorgen
-poetsen
-aandacht geven
-stal/weiland uitmesten
enz.
voor meer informatie kunt u mailen naar; nad.iera@live.nl
groetjes Nadiera![]()
Billie1 schreef:Ik heb altijd geluk gehad, had vroeger al een verzorgfjord vanaf jonge leeftijd, redelijk bomproof waar ik lekker buiten mee kon rijden... later kreeg ik een schimmelruintje waar ik mee ging wandelen en poetsen en waar ik dus wel moest mesten e.d. daar heb ik dus het verantwoordelijkheidsgevoel meegekregen, helaas gingen zij verhuizen maar al snel een vosje, E-pony waar ik lang voor gezorgd heb, alles geleerd op die stal en die pony, weiland onderhouden, bak eggen, hekken maken, vegen, mesten noem maar op... Ik was toen 13 en wist dat er meer bij paarden kwam kijken dan crossen door het bos, sinds die pony heb ik nu eigen paarden en ik moet zeggen dat een meisje vinden zoals ik toen was heel erg moeilijk is. Dus dan ben je al gauw geneigd om voor de oudere meiden te gaan, wat hier al veel gezegd wordt, zodra ik msn taal lees klik ik al weg. Het is wel je paard en die geef je niet aan de eerste de beste uit handen!
Voor nu heb ik de zoektocht dus ook even stop gezet.. ik longeer een dag extra en ze hebben een dag extra vrij in de week, maar een goede verzorger/bijrijder is schaars!
JastieHorse schreef:Mijn advertentie staat nu 3 dagen op marktplaats en heb nog maar 2 reacties gehad. Het gaat hier om een drachtige merrie waarmee je alleen kan buitenrijden en zo rond januari alleen nog maar tutten en wandelen ivm de beeb! Blijkbaar is dat ook niet interessant genoeg voor de penny meisjesDe reacties die ik heb gehad vond ik dan weer een stuk minder, ik knap al af bij msn taal etc...mijn paard is mijn alles dus ik verwacht op zijn minst een mail met normaal Nederlands. Dus ja ik ben ook erg kieskeurig!
germie wat een geweldige emails krijg jij zeg! Hahaha..wat denken ze wel niet!