Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarleenvdB

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 12:17

Vanavond ga ik bij 2 paarden kijken die ik mag leasen en verplaatsen naar een stalling bij mij in de buurt (5 min met de scooter).
Ben erg benieuwd en hoop dat het met 1 vd 2 paarden klikt en natuurlijk met de eigenaresse.

danoesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 18:59

MarleenvdB, wat relaxed! Naar die constructie was ik ook heel lang op zoek maar dat is helaas niet gelukt. Wel 1 eigenaar gevonden die dat wilde maar vond dat paard niet leuk genoeg helaas. Duim voor je!

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 20:39

ja bij mij is het inderdaad ook zo dat ik de hoop een beetje op geef. Gelukkig heb ik een geweldige instructie die ook voor mij zoekt, en een lesklantje van haar aan het overtuigen is om mij als bijrijder te nemen voor de vrijdagen.
Heb dinsdag sollicitatie gesprek bij de c1000. Dus als ik dan zou worden aangenomen zou ik ook meer kunnen gaan lessen, dit vinden eigenaren vaak ook wel fijn enzo...:D alleen mams nog overtuigen dat ik vrijdag best wel tijd heb om een pony of paard te doen:) Zo raar..mag wel werken elke dag...maar rijden? ho maar!! apart... ik weet dat ik het kan...nu zij nog...-_-

joann123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 09:02

Ik meld me af

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:39

joann123 schreef:
Ik meld me af

Iemand gevonden?

_nvds

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:49

MarleenvdB schreef:
Vanavond ga ik bij 2 paarden kijken die ik mag leasen en verplaatsen naar een stalling bij mij in de buurt (5 min met de scooter).
Ben erg benieuwd en hoop dat het met 1 vd 2 paarden klikt en natuurlijk met de eigenaresse.

Dat is wel echt leuk!!

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 17:34

MarleenvdB schreef:

Kijk super! Dat is echt fijn. Wens je er heel veel plezier mee en geniet ervan!

Met mij en de friesjes gaat het nog steeds super goed!
Gisteren naar Animal Event gegaan met de hele carousselgroep (www.phaidra.eu). Mooie show weggegeven en heel veel complimentjes gehad! Ik ben er nog steeds van op de wolken! Ben zo blij dat ik deze mensen en paarden heb ontmoet!

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 20:18

Leuk dat je je meld Laura1982!
Alleen mag je het niet zo hier neerzetten, daar is bokt markt voor. :)

Laura1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 12:50

oeps sorry, hoe kunnen we elkaar dan helpen in dit topic? of is het alleen frustratie uiten en meer niet?
Boktmarkt krijg je totaal geen reacties op helaas.

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:42

Ik ben ontzettend aan het twijfelen... Heb een leuk paardje gevonden, maar ben er nu zes keer geweest en heb maar een keer een kwartiertje kunnen rijden. Op zich geen probleem, maar vandaag zou ik een proefles gaan rijden op een manegepaard, krijg ik op het moment dat ik op stal aan kom (het is drie kwartier fietsen) het bericht dat de les niet door gaat. Vervelend, maar ik zou dan m'n verzorgpaardje wel uitgebreid gaan poetsen. Is meteen de hele manege dicht? Dus stond ik daar voor Jan met de korte achternaam en kon ik terug fietsen... Dus mijn twijfel neemt toe, zeker nu mijn manege ermee stopt en ik dus een nieuwe, vaste rij plek wil hebben. :/

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:47

Ik heb nog geen reacties op mijn advertentie. Blijkbaar is een pony waar je alleen mee mag buitenrijden niet goed genoeg :P Staan ook zoveel vzpaarden op bokt en mp..

emily2105

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:52

JastieHorse schreef:
Ik heb nog geen reacties op mijn advertentie. Blijkbaar is een pony waar je alleen mee mag buitenrijden niet goed genoeg :P Staan ook zoveel vzpaarden op bokt en mp..

Als het een beetje in de buurt was zou ik het zo graag doen. Hier in de buurt is echt niks te vinden. Helaas.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:53

JastieHorse schreef:

Hetzelfde probleem hier... :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:31

Laura1982 schreef:
oeps sorry, hoe kunnen we elkaar dan helpen in dit topic? of is het alleen frustratie uiten en meer niet?
Boktmarkt krijg je totaal geen reacties op helaas.

Elkaar tips geven hoe te zoeken en het melden van vorderingen en zo van het zoeken en vinden.

Ik ben nog steeds blij. Morgenochtend heel vroeg gaan we met zijn 2 en aan de gang. Zij gaat tutten ik ga het zwaardere werk doen. Dan kan ik door naar de tandarts en gaat zij verder tutten. Die ene dag vrij scheelt zoveel in mijn energie. Houd nu meer tijd en fut over andere dingen te doen.

Lianne balen dat je echt niet opschiet bij je, duimen dat ze niet voor het wedstrijdpaard gaat en je zonder komt te zitten helemaal.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:41

We wachten gewoon af... ze vindt het zelf super leuk... en dat wist ik van te voren ook. Maarja, heb nu een goede ruiter.... (Ok, soms wat puberkuurtjes tussendoor) maar wel goed voor mijn paardje...

Het komt vast wel goed, maarja... Voor mij staat het gewoon vast dat als ze een leuk aanbod krijgt, ze waarschijnlijk weg is.. (En ik kan haar geen ongelijk geven, als daar je ambities liggen....)

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 20:29

Lianne86 schreef:
We wachten gewoon af... ze vindt het zelf super leuk... en dat wist ik van te voren ook. Maarja, heb nu een goede ruiter.... (Ok, soms wat puberkuurtjes tussendoor) maar wel goed voor mijn paardje...

Het komt vast wel goed, maarja... Voor mij staat het gewoon vast dat als ze een leuk aanbod krijgt, ze waarschijnlijk weg is.. (En ik kan haar geen ongelijk geven, als daar je ambities liggen....)

Vervelend zeg... Het is jammer dat Nuenen voor mij net iets te ver is, vanuit Veldhoven fiets je toch al snel dik drie kwartier en dat redt ik gewoonweg niet met school doordeweeks... Mocht je in de vakantie extra hulp kunnen gebruiken, geef maar een gil, dan kan ik wel tijd maken :)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 20:39

Zolang ze hem nog rijdt is het goed, het is alleen meer voor mij de gedachte dat ze andere ambities heeft dan ze met mijn pony kan... (En dan kan ik me wel vast gaan bijten "ik heb de komende jaren iemand", maar ik ben daarin pessimistisch :p Voor zolang ze hem nog wil rijden, gaat het goed... Maar ik denk niet in "jaren" wat ik eerst wel altijd deed :p (En wat ook nooit gebeurde :p) Zelf heb ik het 13 jaar volgehouden ergens :') maar dat is tegenwoordig lastig (ok... ze kregen een paard, of een vriendje etc. :p)

Veldhoven is de andere kant van Eindhoven ja! Hou het nu gewoon bij haar... Want anders is het ook zo lastig :p Maar ik hou stiekem wel mijn ogen een beetje open ;) (Pessimisme vooral... stel dat ze geen aanbod krijgt voor een leuk wedstrijdpaard, dan blijft ze die van mij sowieso rijden :p maarja... ik redde naast school geen 2 paarden... dus ben benieuwd.... We zien wel? :p)

Dahlia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 00:40

Heb ook vandeweek een reactie gehad op mn advertentie (3 reacties per pb, 1 op bokt markt zelf).
Heb er 1 langs laten komen vandaag, echt een hele aardige meid :j
Toonde zelf ook al initiatief (ze had me gepbt, maar in mn advertentie staat ook mijn nummer, om te bellen/smsen/whatsappen), en ze had ook geappt :D Omdat ze bang was dat iemand haar voor zou zijn.
Vond dat wel enthousiast :j Dat heb ik graag!

Zij zou vanaf midden juni ongeveer kunnen, nou das voor mij geen probleem.. huidige verzorgster blijft deze maand bando nog doen, en daarna red ik het zelf ook nog wel, m'n buik is nog maar heeeeeeeeel mini haha dus kan alles makkelijk zelf nu!
Dus hopen dat ze er net zo over denkt als ik, want ik denk dat het wel goed zit, zij als verzorgster :j
Ook wel fijn dat ze reageert op mn advertentie, ook al kan ze nu niet rijden (hopelijk over een tijdje weer wel, als bando vooruitgang boekt). Toch ook wel een fijn idee dat het niet alleen om het rijden gaat!
Ze begon zelf zelfs over een bijdrage, maar dat hoeft voor mij niet nu er helemaal niet gereden wordt :n Dat vind ik onzin! :)

Verder hier nog vooruitgang?

Loes1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 12:44

pff hier in de buurt niks te vinden...nnada niks noppes...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 15:50

Hier ook helemaal niets te vinden, maar dan kwa verzorgpaard. Echt verschrikkelijk. En dat te bedenken dat al die leuke mensen hier iemand zoeken en niemand kunnen vinden :')

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:06

Ik heb vandaag m'n eerste echte les gehad op Bink. Wat deed ie t goed! Rijd m nu ongeveer 2 a 3 weken. Hij is een jaar onder
t zadel maar niet heel veel meer gereden. Ging super! Wat deed ie toch z'n best. Lekker ontspannen aan de teugel, zelfs op de rechterhand (z'n moeilijke kant) ontspande hij zich goed. Wat ben ik toch happy!! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:59

Waauw, geweldig meid! :D Mag je zeker wel trots zijn! :)

elainelouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 17:14

Jaa ben ik ook haha! Ben nog helemaal op de wolkjes ervan haha. :D

Elsemiekex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 19:40

Bij deze meld ik me ook aan! Als iemand iets weet in omgeving Teteringen zou het super zijn :D.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 23:37

nou,
vandaag ineens een email gekregen,
ze zochten een verzorger voor hun paard/paarden.
nadeel: weet niet precies waar ze woont,
als het goed uitkomt: max 16 km
als het slecht uitkomt: meer dan 20 km... en dat gaat me echt niet lukken