Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
joann123 schreef:Heb je al een verzorger gevonden zoek
BlijeRuiter schreef:@Zoek, inderdaad, heb hem meer dan de helft van de week, je komt wel op zo'n 500 per maand uit voor je paard, in verhouding is het dus een goede prijs!
Hoe bedoel je; Wie wil nou 100 euro betalen?
Zoek schreef:joann123 schreef:Heb je al een verzorger gevonden zoek
Ik had de moed opgegeven en dacht het gewoon lekker zelf te doen. Advertenties verwijderd maar eentje vergeten en ik heb nu een super lieve meid van 14 jaar. Komt door weer en wind, hoeft niet persee te rijden, neemt les op de manier hoe ik graag zie en komt vrijdag, zaterdag en zondag en de ene keer maandag andere keer donderdag net hoe haar rooster is dus ben super tevreden al ruim drie maanden.
En gister nog een reactie gehad via leasehorses waar mijn advertentie nog staat omdat ik het niet verwijderd kreeg dus ben benieuwd en weet ook niet zeker of ik er nog een bij wil al is het wel heel makkelijk met twee paarden.
Voor nu heel tevreden dus!
BlijeRuiter schreef:@_nvds Snap ik, je kan t altijd proberen, je hebt kinderen van 11 die heel volwassen zijn, en best goed kunnen rijden.. Er zijn natuurlijk ook kinderen van 11, die echt nog 'kind' zijn. Aan de manier van schrijven kun je het al een beetje merken. Ik zou sommige toch een kans geven, is het niks kun je het eerlijk zeggen!