Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HalloDan schreef:Kimmikky schreef:lichtrijden op t goede been kan ik na 11 jaar ook nog steeds niet
hoop binnenkort gewoon weer een leuk paardje te hebben om bij te rijden
Ehhh dan zou ik maar eens eerst goed les gaan nemen???!!!
JastieHorse schreef:Maaikee43 schreef:Jammer dat zoetermeer zo ver voor mij is ik heb je marktplaats advertentie gezien.
Had wel intresse, maar het is helaas te ver.
Dat is zeker jammer!
anoukkk. schreef:pf. ik zoek me hier echt een ongeluk naar een paard, ik wil er uiteraard voor betalen geen probleem, ik kom mn afspraken na en ik ben zeer zuinig op andermans spullen.. Wedstrijden zijn leuk maar niet noodzakelijk, hier is gewoon ZO weinig te vinden.. zo jammer.
JastieHorse schreef:Mijn advertentie staat nu 3 dagen op marktplaats en heb nog maar 2 reacties gehad. Het gaat hier om een drachtige merrie waarmee je alleen kan buitenrijden en zo rond januari alleen nog maar tutten en wandelen ivm de beeb! Blijkbaar is dat ook niet interessant genoeg voor de penny meisjesDe reacties die ik heb gehad vond ik dan weer een stuk minder, ik knap al af bij msn taal etc...mijn paard is mijn alles dus ik verwacht op zijn minst een mail met normaal Nederlands. Dus ja ik ben ook erg kieskeurig!
germie wat een geweldige emails krijg jij zeg! Hahaha..wat denken ze wel niet!
Joenalie1 schreef:Hai,
heb al eens eerder een reactie gepost hier, tig aantal pagina's terug....
@jastihorse, tsja pennymeisjes willen alleen maar kunnen rijden zij kijken super romantisch tegen een paard of pony aan, het houden van paarden en og pony's hebben ze compleet geromantiseerd......
jammer dat je zo weinig reactie hebt gehad,.......die reacties die je gehad hebt waren die wel serieus of juist om te huilen!?
Msn taal vind ik nog niet zo erg,...
Wat ik erger vind is dat pennymeisjes zo brutaal zijn dat ze zonder toestemming buitenom gaan en dan ook nog vet lang weg blijven......en dat al na 1 keer langskomen, echt de mentaliteit is wel zo veranderd, ik blijf me verbazen, dit hoorde ik van een kennis van mij, die heeft ze opgezocht en naar huis gebonjourd, de paarden mochten ze niet meer aanraken en ze mochten niet weer terug komen, en terecht!
Maar ik ga maar weer uitloggen straks een buitenrit rijden nah ja mennen, ik ga als groom mee van me paps, nu hoef ik geen bijrijpaard meer, ik rij weer op de hoppies van me pa nu ik weer in Fryslân woon, he groetjes