Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
..
) ga ik van mijn verjaardags geld,
ben nu over en weer aan het mailen
verography schreef:heb misschien een westernverzorgpaardben nu over en weer aan het mailen
hopelijk krijg je heb dan als verzorgpaard!!

even langs huis rijden
doeidoei 
ze vond dat ik kwa houding in haar straatje past in de pm
hopenlijk binnenkort even langsgaan.
! Hopen dat het wat word!!
. Was echt zo blij! Het begon al met een zadel
. Ik wil graag een springzadel en Ceciel(jesperlover) en ik hadden het erover. Maar prince(paard van haar moeder) heeft inprincipe dezelfderug als Fire dus ik zo, past Prince ze zadel niet? Ik passen, en hij sloot heel netjes aan op Fire's rug! Super dus
, Ik naar Ceciel's moeder of ik het zadel mocht lenen. 'Tuuuuurlijk!! Pak maar joh' Helemaal super natuurlijk
! . Eerst lekker gedressuurt, Daarna gesprongen 3 hindernissen waar van een dubbel en eentje in een soort bochtje er achteraan. BEst lastig met sturen maar het is me gelukt
. en echt joh, nu pas weet ik HOE groot Fire eigenlijk is, hoe groote stappen ze zet niet normaal joh
. Zat echt zo fijn!!
, dus het is moeilijk om een goed zadel te vinden
(Snappen jullie hem nog o:? )
.
en heb haar flink duiderlijk gemaakt dat ik hiervan niet gedient ben en dat ik hem
.
kon me post nit terug vinden dus toen dacht ik dat ik het nog niet verteld had 
Volgens mij is 1tje een arab, tegenovergestelde van Vera dus. Wat ik helemaal tof vind is dat ze me al een beetje kent en als wist dat ik Vera had, maar dit totaal geen probleem is. Morgen ga ik naar het ringsteken en zij komt ook. Gaan we gelijk even bijkletsen en hopenlijk gelijk even bij de paardjes kijken.
zo vrolijk was ik
is toch leuk vero 
. ik wacht al ZO lang op dat ding niet normaal
. Me lieve borstuig met afneembare martigaal (kan het niet laten om te zeggen
)
.