Vandaag dus weer naar Wimpie, hangen ging ie alweer spastisch doen, en dus rustig me voet in de beugel zetten, ging ie al beetje springen, maar Marije (=eigenaresse van Stenen Kamer), had hem vast en die zei al dat ie waarschijnlijk flink zou gaan stuiteren... dus ik heel rustig beetje bewegen, ging ie al bijna, dus Marije zei al dat het waarschjinlijk een flinke stuiterboel zou gaan worden, dus maar weer gestopt, en zij raadde aan om met een pop flink te oefenen enzo,... Alleen de eigenaresse van Wimbeldy wil gewoon heel erg snel resultaat zien heb ik het idee, dus die wil dat waarschijnlijk niet, en brengt hem dan misschien weg... Maar dat moet ze dan maar helemaal zelf uitzoeken, Marije zei al tegen mij dat het maar slimmer is om niet op te stappen, want nu gaat het dan misschien wel goed, maar het gaat natuurlijk na een tijdje een keer goed fout... Ach, maandag Zamaika op stal
ik heb toch maar geen stang en trens gekocht, er was wel een super gaaf stang en trens hoofdstel maar ik vond het eigenlijk toch niet nodig, en we zijn erallebij nog niet echt 'klaar' voor ..
ik heb wel wat andere dingen gekocht * twee sjabrakjes --> een paarse en een zwarte * vuur rode bandages --> voor bij zwarte sjabrak * laarzen uittrek ding * & een goeie cap!
en verder wil ik, omdat ik zondag feest heb (maandag pas jarig ) ga ik van mijn verjaardags geld, ook nog bordeauxrode bandages kopen, voorbij mijn bordeauxrode sjabrak
Les ging heel erg goed . Was echt zo blij! Het begon al met een zadel . Ik wil graag een springzadel en Ceciel(jesperlover) en ik hadden het erover. Maar prince(paard van haar moeder) heeft inprincipe dezelfderug als Fire dus ik zo, past Prince ze zadel niet? Ik passen, en hij sloot heel netjes aan op Fire's rug! Super dus , Ik naar Ceciel's moeder of ik het zadel mocht lenen. 'Tuuuuurlijk!! Pak maar joh' Helemaal super natuurlijk ! . Eerst lekker gedressuurt, Daarna gesprongen 3 hindernissen waar van een dubbel en eentje in een soort bochtje er achteraan. BEst lastig met sturen maar het is me gelukt . en echt joh, nu pas weet ik HOE groot Fire eigenlijk is, hoe groote stappen ze zet niet normaal joh . Zat echt zo fijn!!
Fire is heel erg groot(1.80) en ook heel erg lang , dus het is moeilijk om een goed zadel te vinden omdat ze en een doorgezakte rug heeft, en een hooge schoft (Snappen jullie hem nog o:? )
en het leukste ME BORSTTUIG MET MARTIGAAL IS BINNEEENNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij is echt super! Nog helemaal nieuw volgens mij, Zo ruikt die namelijk . Het meisje waarvan ik hem heb gekocht die heeft hem volgens haar 2 weken geleden al op gestuurt en heb haar flink duiderlijk gemaakt dat ik hiervan niet gedient ben en dat ik hem vandaag wou hebben .
oeps zo te zien val ik in herhaling kon me post nit terug vinden dus toen dacht ik dat ik het nog niet verteld had
De kans is groot dat het doorgaat. Zou vanavond even langskomen maar ze ging op buitenrit. Ze heeft namelijk 3 paarden maar maar 2 goedpassende zadels dus ik kon niet mee. Anders had ik meteen meegemogen Volgens mij is 1tje een arab, tegenovergestelde van Vera dus. Wat ik helemaal tof vind is dat ze me al een beetje kent en als wist dat ik Vera had, maar dit totaal geen probleem is. Morgen ga ik naar het ringsteken en zij komt ook. Gaan we gelijk even bijkletsen en hopenlijk gelijk even bij de paardjes kijken.
Wauw leuk hoor lins. Goed dat het goed ging. Veel plezier met je borsttuig en martingaal
Vero: BEDANKT . ik wacht al ZO lang op dat ding niet normaal . Me lieve borstuig met afneembare martigaal (kan het niet laten om te zeggen ) En super joh! Van die paarden! Echt super! Ik ga duimen voor je .