Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mango_ schreef:Maarja, ben nogal verlegen.Als ik iemand ken ben ik knettergek, en dan ben ik echt niet meer stil, maar anders wel.
Annn schreef:Mango_ schreef:Maarja, ben nogal verlegen.Als ik iemand ken ben ik knettergek, en dan ben ik echt niet meer stil, maar anders wel.
heb k ook wel ja
al word het steeds minderga steeds vaker praten gewoon..
maar ben nog steeds wel verleegn
Annn schreef:hip
ik ben niet verliefd
wordt het ook niet echt snel..
al zou ik wel een vriendje willen hebben, op dit moment
haha
Verosjaak schreef:haha An ja het is veronique maar je mag ook vero zeggen hoor..
Als ik beijvoorbeeld van die "Dermatologisch geteste middelen" opdoe tegn puistjes krijg ik uitslag.. En nu heb ik het niet meer zo erg hoor maar had vroeger van die hele grote puisten (zo rond als je vinger en soms wel je duim met alleen maar bloed erin.. Nou pillen er tegen gehad en was weg gegaan dus gestopt met pillen is het terug gekomen in mijn lies.. Blijkt dus dat je gezicht en liezen het meest vatbaar zijn voor die onzuiverheden.. Dus 5 x bloed laten prikken en nog niets gevonden..
En heel mijn huid is erg gevoelig voor stress.. heb ik te veel stress krijg ik allemaal eczeem..
maar gelukkig is het acne aan het minderen.. maar moet altijd goed opletten.. mag bijvoorbeeld ook niet op een blote paardenrug zitten met een broek met string eronder omdat het veel eerder kans op infectie's geeft en door al die middelen zijn mijn huid van mijn liezen super dun geworden en dus erg vatbaar voor bactieren..