Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus sinds een week voer ik nu pulp, en hopen dat hij lekker aan komt! 

Dahlia schreef:Zo, ben er ook weer eens! Tijdje niet gereageerd, beetje hectisch geweest hier
Veeeel moeten werken, en weet sinds 2/3 weken dat..... ik zwanger ben!!!!!
Heeeeeeeel onverwachts, maar ook heeeeeeeeel welkom! We zijn dus in de wolken![]()
Paard gaat helaas niet zo, ben nu ruim een maand aan het stappen, nog een kleine 2 maandjes te gaan (na 3 maanden moet hij weer gescand worden, rond 18 juni is dat). Hoop écht dat er dan verbetering in zit.. Hij is zoooo onwijs veel afgevallen ook, verschrikkelijk gewoon.. Vind het zo erg om hem zo te zien, ribben zichtbaar.. heupbot ook, bah. Tis echt even zoeken naar hoe en wat met voer. Energie kan hij NIET hebben namelijk nu, hij is al zo lekker vervelend met stappen buiten..Dus sinds een week voer ik nu pulp, en hopen dat hij lekker aan komt!
Verzorgstertje stopt er helaas mee.. Was zo'n leuke combi! Niet omdat ze geen zin meer heeft, maar kreeg vandaag een whatsappje van haar moeder, dat ze heel onverwachts een pony kunnen krijgen! Nou super leuk natuurlijk voor haar en haar zusje, een eigen pony! Wel heel jammer, was echt een top meid. Nog een maandje.. Dus moet nu echt op zoek naar iemand anders.. Want loop straks met een dikke toeter en dan zou wat hulp wel fijn zijn
Zal nu helemaal niet makkelijk worden, aangezien er niet gereden kan worden... Hopelijk over een tijdje weer, maargoed, ALS dat zo is, zal dat HEEEEEEEEEL rustig opgebouwd moeten worden. En ik kan dat zelf dan eventjes niet doen
En ik mis het rijden zoooooo erg...
Dus ben benieuwd.....
Zo, dat was even een update van deze kant
! Hou ons op de hoogte! Leuk zeg, spannend zeker?
.
).

Als ik erop klik, kom ik bij mijn eigen advertenties hihi.
. We gaan zien wat dat gaat brengen.
(Vaak valt het wel tegen) het is wel positief dat ze wil kijken of de manier aansluit etc.
Als dit fout gaat, of ze krijgt toch een wedstrijdpaard (wat ze eigenlijk wil...) dan is het over
Misschien jammer voor paard.. maar het meisje rijdt nu 2 paarden, dan bij ons op stal nog af en toe 1tje... dan nog mee op wedstrijd etc... Die komt volgend jaar gewoon in tijdnood en dan ben ik heel eerlijk naar mezelf toe, ze wil graag wedstrijden rijden en ik wil niet dat mijn pony overal mee naar toe gesleept gaat worden... (aan de ene kant zou het goed voor hem zijn, maar te veel risico... De weg daar naar stal, daar rijden regelmatig auto's de sloot in, omdat het geregend heeft, tis geen fijne weg en die van mij vind de trailer niet leuk... + dan ben ik hem helemaal kwijt... ik kan alleen in de weekenden (nouja, dat is het makkelijkst voor me...)

)
maar ik ga er een beetje vanuit
Na de wedstrijd alleen nog maar te horen gekregen hoe leuk ze dat vond en dat ze dat zo graag wil doen.... Dus ik ben een rasechte pessimist met verzorgsters (jaja ervaring
) Dus mjah... (+ op meerdere stallen rijden, examenjaar dat er volgens mij ook aankomt? etc.. tjah... in hoeverre gaat ze het dan nog redden met tijd?) Ze rijdt hem echt netjes.. (het nadeel, fijne ruiters worden vaker gevraagd
) 
) (Nouja, het andere paard op de andere stal zal als ie doorgereden is de verkoop of de lease ingaan... het is gewoon afwachten wanneer.... Maar dan staat er de volgende volgens mij alweer klaar om ingereden te worden
)