Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dahlia schreef:Zo, ben er ook weer eens! Tijdje niet gereageerd, beetje hectisch geweest hier
Veeeel moeten werken, en weet sinds 2/3 weken dat..... ik zwanger ben!!!!!
Heeeeeeeel onverwachts, maar ook heeeeeeeeel welkom! We zijn dus in de wolken![]()
Paard gaat helaas niet zo, ben nu ruim een maand aan het stappen, nog een kleine 2 maandjes te gaan (na 3 maanden moet hij weer gescand worden, rond 18 juni is dat). Hoop écht dat er dan verbetering in zit.. Hij is zoooo onwijs veel afgevallen ook, verschrikkelijk gewoon.. Vind het zo erg om hem zo te zien, ribben zichtbaar.. heupbot ook, bah. Tis echt even zoeken naar hoe en wat met voer. Energie kan hij NIET hebben namelijk nu, hij is al zo lekker vervelend met stappen buiten..Dus sinds een week voer ik nu pulp, en hopen dat hij lekker aan komt!
Verzorgstertje stopt er helaas mee.. Was zo'n leuke combi! Niet omdat ze geen zin meer heeft, maar kreeg vandaag een whatsappje van haar moeder, dat ze heel onverwachts een pony kunnen krijgen! Nou super leuk natuurlijk voor haar en haar zusje, een eigen pony! Wel heel jammer, was echt een top meid. Nog een maandje.. Dus moet nu echt op zoek naar iemand anders.. Want loop straks met een dikke toeter en dan zou wat hulp wel fijn zijn
Zal nu helemaal niet makkelijk worden, aangezien er niet gereden kan worden... Hopelijk over een tijdje weer, maargoed, ALS dat zo is, zal dat HEEEEEEEEEL rustig opgebouwd moeten worden. En ik kan dat zelf dan eventjes niet doen
En ik mis het rijden zoooooo erg...
Dus ben benieuwd.....
Zo, dat was even een update van deze kant