DatBenIkNou schreef:Toch heeft dat ook 2 kanten Colway. Ik heb dat zelf ook gedaan, maar soms kan er dan ook best misbruik van gemaakt worden en je blijft toch altijd 'maar' bijrijdster en hebt verder niets te vertellen. (zelf meegemaakt om maanden lang door te betalen tijdens een blessure zodat de behandelingen betaald konden worden en dat deed ik uit liefde voor het paard ondanks dat ik niet kon rijden. Ging 2x per dag naar stal om te stappen aan de hand, was bij alle da bezoeken omdat de eigenaresse daar geen tijd voor had. Na maanden met alle liefde voor hem gezorgd te hebben en veel geld erin gestopt, werd ik per sms afgedankt door de eigenaresse en dat is toch wel héél pijnlijk geweest) Maar heb je geluk en klikt het van beiden partijen goed en en kan je goed samenwerken, dan kan het inderdaad een superconstructie zijn.
ik vind dat je dat goed gedaan hhebt en dat die eigenaar jouw echt moest bedanken dat haar paard nog leeft. want anders was dat paard er waarscheinlijk er niet meer,. ik heb gewoon een verzorgpony die ik nit hoef te betalen... alleen als ze wat nodig heeft bijv. eten dekjes ect.