Ik ken het wel hoor, als ik bij de paarden ben doe ik ook altijd meer omdat het zo geweldig leuk is, en als ik dan thuis ben denk ik "had ik maar .. " Gelukkig zijn mijn problemen niet zo extreem als die van jou (heb iig een gewone hond ) maar het principe is hetzelfde natuurlijk. Zolang je maar genoten hebt, dat is het belangrijkste
hahaha voor de eerste keer op een paardje niet slecht XD, wallie was lekker ontspannen en ik ben er niet afgedonderd wel wiebelig hahaha maar weet niet of dat met zadel minder is. Vond het heel wat dat ik hem kon laten lopen en stoppen XD voor jullie misschien heel simpel maargoed
heb je zonder zadel gereden dan? ik heb na 7 jaar ook voor het eerst zonder zadel gereden en ja, het was wiebelig, maar was redelijk snel "gewend", hebben ook stukje gedraaft. leuk om te horen dat het goed ging
aah..en al meteen zondel zadel..super!! dat wiebelt inderdaad wel veel meer dan met zadel, maar dat hangt ook van paard tot paard af. Bij mij ook..op de een kan ik moeilijk blijven zitten in stap en met de ander spring ik zonder zadel. Veel succes nog verder met rijden!
idd op mijn tinkermerrie rij je zo weg zonder zadel maar op mijn nieuwe paint ruin heb ik mijn bedenkingen...hihihi ligt dus helemaal aan het paardje maar ook aan je balans!!
Ik zie leuke berichten langs komen hier, gefeliciteerd voor diegene die wat gevonden hebben en nogmaals succes voor de zoekende!!
Voor iedereen die nieuwe verzorgers heeft: gefeli! Ik hoop dat jullie en de paarden er veel plezier aan zullen beleven en dat jullie er wat aan zullen hebben
Hier gelukkig ook in ieder geval 1 meid, en een leuke meid dus hoop dat dat ook goed blijft gaan
NienSchaap: Jeetje wat erg meid! Heel veel sterkte!
hallo, zag het topic al een aantal keren voorbij komen en moest toch maar even reageren.
zijn er nog mensen op zoek naar een bijrijpaard/verzorgpaard in zeewolde? (nabij almere/harderwijk) voor een vrouw bij mij op stal ben ik op zoek naar een consequente ruiter met een zachte hand en wel moeilijke paarden gewent is. het is een echte dondersteen en een held op sokken. het is echt een grappig paardje. als ik de tijd had wou ik dat ik het zelf zou doen.
gefeliciteerd voor iedereen die een bijrijder heeft gevonden of een bijrijpaard gevonden heeft!
In Zwijndrecht iets vinden, is lastig... Herken het... (heb zelf ook nog even rondgekeken, toen bedacht dat ik eigenlijk helemaal geen tijd er voor had... Dan kwam ik met de planning in de war en dat schoot ook niet op...