Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
iemand reageerde daarop en toen had ik een verzorg paard! Dat al snel meer mijn paard werd :p ging er 5x per week ! Mocht alles doen helemaal super, maar nu heb ik mijn eigen paard gekregen van me vader ( ik zeg maar niet waarom ik doe verdient had) ik heb bijna meteen een advertentie geplaatst op marktplaats kreeg ook redelijk veel reactie! Maar ik had er wel bijgezet dar minimaal 7 jaar rijervaring nodig was.. (rijd zelf 4 jaar) omdat je dan sneller iemand hebt die ook echt kan rijden voor het trainen. Dus ik had iemand, maar daarna een ander iemand gevonden
miessie22 volgens mij uit mijn hoofd is nu mijn bijrijder
ben er super blij mee! 

Meisje was 14 (onderhand 15) en leek ongelovelijk enthausiast. Het is eigenlijk begonnen toen mijn pony ook nog mijn bijrijdpony was , de eigenaresse kon geen 2 paarden onderhouden dus zocht er een meisje bij voor de dagen dat ik er niet was. Dit was dus dat meisje van 14 , leek op eerste gezicht niks mis mee , kwam altijd opdagen ,was wel een erg penny meisje maar zolang ze goed is voor de pony! Wegens omstandigheden van stal moeten veranderen , en tegelijk met die verandering is het mijn pony geworden. Ik heb haar aangegeven dat ze hem niet 3 dagen in de week zou kunnen blijven doen , maar dat ze 1 dag mijn pony mog doen en dan 2 dagen in de week het andere paard. Hier begon alle ellende eigenlijk... Gelijk de eerste dag dat ze mijn pony daar zou doen kwam ze niet opdagen , ik hoorde steeds gekkere verhalen over het rijden dat ze er zo opstapte en gelijk weg draafde/galoppeerde omdat het instappen saaaaai was (en mijn pony heeft slechte benen dus erg belangrijk!) en dan maar boos worden omdat hij niet vooruit wilde. Uitstappen was ook iets waar ze nog nooit van gehoord had. Hadden afgesproken dat er niemand anders op mocht , en telkens waren mijn beugels veel korter als normaal. Zij reed op mijn lengte dus er had iemand anders opgezeten. Tegen die tijd was ik er helemaal klaar mee , voor mij hoefde ze niet meer te komen! Vriendin van me heeft haar nog een kans gegeven.. maar na 2x niet op komen dagen , paard en spullen afraffelen en andere erop laten rijden was het over...