Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Verosjaak schreef:ja ach ook broers worden ouder maar ik vind dat een oudere broer/zus je juist moet helpen..
weet je wat ik het moeste vind als je dat mollige meisje met kort blond haar en een paar tanden mist ziet lachen.. dan zie je egt dat ze gelukkig is, dat vind ik egt zo'n ontroerend moment
Verosjaak schreef:ja ach ook broers worden ouder maar ik vind dat een oudere broer/zus je juist moet helpen..
weet je wat ik het moeste vind als je dat mollige meisje met kort blond haar en een paar tanden mist ziet lachen.. dan zie je egt dat ze gelukkig is, dat vind ik egt zo'n ontroerend moment
veronalover schreef:Ik heb nooit echt ruzie dat ik iemand in elkaar sla.. maar dat zou ik toch wel winnen..
ik heb altijd van die lompe dingen dat als iemand iets zegt wat me niet bevalt ik hem/haar
gewoon een keertje 'beuk' en dan is het meestal over.. ik hoef ook maar één keer naar
iemand te kijken (wel vriendinnen hoor) die irritant aan het doen is en ze kappen er al
meesoms is dat makkelijk maar als ze een soort van spel aan het doen zijn dat je
elkaar moet tikken op je handen (ofzo) dan is dat lompe niet makkelijk![]()
(BLAUWE PLEKKEN ALARM!! )
veronalover schreef:maar mensen.. ik moet weer eens een frans S.O'tje leren
en voor donderdag P.W'tje frans + S.O'tje engels etc.![]()
Doeg!!
Annn schreef:ik kan het wel goed vinden met beide broers
maar met de jongste het beste.. tussen mn oudste broer en mij zit veel leefstijdsverschil, hij is 21 ik 15dus we hebben oko minder gemeen.. die ander is 18 , scheelt ook nog wat, maar daar kan k beter mee omgaan, ga nu wel steeds beter met de oudste om
veronalover schreef:wacht nog even
Ik ben gewoon zo verliefd op A...maar durf er niets tegen te zeggen..
dat is ook zwaar k.lote !!maar ja..
![]()
Doeg