Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lilykashmir schreef:Precies Mango_ en Patty.
Vaak is het ook zo dat de jongens vinden dat zulke meiden erg arrogant enzo zijn. Wel erg jammer, want meestal zijn die meiden juist ook heel erg onzeker enzo.
Pattypaard schreef:lilykashmir schreef:Precies Mango_ en Patty.
Vaak is het ook zo dat de jongens vinden dat zulke meiden erg arrogant enzo zijn. Wel erg jammer, want meestal zijn die meiden juist ook heel erg onzeker enzo.
Ja idd.
Ik heb altijd dat als un jonge ofzo me leuk vind. En ik diegene misschien ook wel ik het al snel wil laten.
Gewoon van nee.. gaat niet.
Ik wil niet zeggen dat ik echt knap ben ofzo. Maar de lelijkste ben ik nu ook weer niet (vind kzelf)
En ik merk wel op school dat veel knappe meiden zich opzig goed kunnen redden. Maar je hebt der ook bij van als der een knappe jongen in de buurt is die klappen helemaal weg om het zo maar te zeggen.
veronalover schreef:Ik vind me zelf ook niet lelijk (maar zeker niet knap)
Mango_ schreef:Als ik ruzie met iemand heb zal ik nooit slaan. Maar ik kan zo enorm kwaad worden.Dat mensen echt denken; Whoo, rustig.
Maar dan houden ze ook wel op.
Verosjaak schreef:@patty: das gewoon de adraline.. eigenlijk als je ruzie heb zit je gewoon een grote bluf spel te spelen.. En dat ken ik dus egt niet he, met mijn vuisten slaan.. Daar heb ik dus egt een te goed hart voor.. Wilde 1 keer mijn vriendin beschermen en wilde een jongen slaan en toen net voor zijn gezicht week mijn hand uit omdat ik het niet over mij hart kon verkrijgen..
Achteraf hoopte ik dat ik het gedaan had want hij schepte op dat hij mij geslagen had.. pff mocht hij willen.. op zo'n moment is naar de keel grijpen voor mij makkelijker omdat ik op het moment duw en als ze me nog pissed-offer maken dan kan ik waarschuwend gaan knijjpen zonder meteen schade aan te richten
Verosjaak schreef:en neem nu maar van mij aan dat iedereen schoonheid bevat.. ben ook egt een voorstander van de nieuwe DOVE reclame.. en die broer van jou moet een draai om zijn oren krijgen dat hij zo zijn zusje in de grond boort op de camping..
veronalover schreef:Ik zit met een probleempje..
Ik ben verliefd op een klasgenoot, genaamd A... . En al mijn vriendinnen zeggen dat hij ook op mij is.. maar nu is zijn beste vriend R..... ook op mij.. Maar ik ben niet op R
maar dit is best een stinkmodder situatie want als ik nu voor A kies dan hebben ze misschien ruzie of ik ruzie met R
Mango_ schreef:Ik heb wel eens iemand geslagen, maar wie maakte me zo enorm kwaad. Dat ik gewoon een knal heb gegeven.
Pattypaard schreef:
Eerlijkheid duurt ut langst maar is wel het beste
Je snapt me wel denk ik?