Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[***] schreef:Zijn best wel veel paarden te vinden![]()
En heel veel traditionele ruiters, en vooral springruiters
Ik zie nog wel .. Weet je wat het ook is? Nu ga ik naar mijn pony's wanneer ik wil en hoelang (of kort) ik wil, als je een verzorgster hebt moet je daar (zeker in het begin) weer afspraken mee maken, moet je er zijn, en als het echt slecht weer is zit je daar weer mee .. (ik ga wel gewoon elke dag, maar als het echt rotweer is ga ik gewoon voeren, maar als je dan net afgesproken hebt enzo..)
Ik moet het nog eens goed overdenken .. kijken of er toch geen andere oplossing is ..
Lauwttje schreef:Ik wil alles bij mij nu even laten rusten, maar zag laatst 2 tinkers & een minishet in een weide staan (aan huis volgens mij)
Nou ben ik niet iemand die zegt 'Daar ga ik even gewoon langs'
Wat vinden eigenaren ervan als verzorgers aan deuren komen? Ik heb het nog nooit zo face to face geprobeerd. Dus twijfel heel erg of ik het moet doen, en überhaupt wat ik dan moet zeggen xD
).
) en toen stond er ineens iemand aan de poort en ik moest het zus & zo doen want anders zou die pony nooit goed gaan lopen en zij had een cursus gevolgd en daar zeiden ze dat zo en dus moest het zo. Dus ik heb haar uitgenodigd om het eens voor te doen, kon ik nog wat bijleren .. Moest ze wel de pony eerst aan de gang krijgen
Dat was echt zo'n scenario waarin je iemand heel heftig met een touwtje ziet zwaaien en een pony die nog net niet z'n middelvinger opsteekt
En bij recentere verzorgsters van 12 & 13 kwamen de ouders ook de eerste keer mee om te kijken (wat ik normaal vind) en daarna natuurlijk voor het brengen & halen. Maar vanaf 16 lijkt me wel dat je alleen kan
hier ook zo'n paard ik freestylen doe dan tempowisselingen in stap en draf zonder veel beweging van mezelf en dan zag ik mijn bijrijdster maar rennen en zwaaien en ze sjokte maar door

een bijrijdpaard of een bijrijder vinden is een moeilijk zaak ( voor beide partijen )
Maar de verhalen van anderen horen is natuurlijk altijd super leuk:D dus vertel op!
Gaat gelukkig goed... zelfs mijn zusje en mams zijn tevreden
(jaja want ze is niet alleen goed voor het paardje, ze ruimt ook nog netjes de kast op
)
Hij test haar uit, maar van wat ik hoor (haha ja gaat allemaal via via helaas) gaat het goed!
)