Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xZiva_ schreef:ik ben helemaal blij met mijn verzorgpaarden! ik ben nu al een paar dagen aan het longeren omdat ik niet kan rijden (vorige week gevallen en last van mijn arm en voet) en het gaat super! ik heb eergisteren gelongeerd, en heb na 5/10 minuten alles eraf gehaald(longeerlijn, hoofdstel enz. paard had niks meer om), alles de longeerbak uit. inclusief zweep en zo verder gelongeerd op stemcommando's zonder een enkel hulpmiddel. gaat super! ik ben echt trots haha
tsja, waarom met zijwieltjes fietsen als je zonder kan, toch?
xZiva_ schreef:ik ben helemaal blij met mijn verzorgpaarden! ik ben nu al een paar dagen aan het longeren omdat ik niet kan rijden (vorige week gevallen en last van mijn arm en voet) en het gaat super! ik heb eergisteren gelongeerd, en heb na 5/10 minuten alles eraf gehaald(longeerlijn, hoofdstel enz. paard had niks meer om), alles de longeerbak uit. inclusief zweep en zo verder gelongeerd op stemcommando's zonder een enkel hulpmiddel. gaat super! ik ben echt trots haha
tsja, waarom met zijwieltjes fietsen als je zonder kan, toch?
TanjaxBas schreef:mauuud schreef:Ik heb donderdag een reactie gekregen op marktplaats.
Het ziet er allemaal super uit en ik mag een keer komen kijken.
Helaas staat de pony +/- 15 km van mij vandaag en ik ben bang dat dat te ver is.
Zal ik het doen of niet? :S
Dat is ongeveer een uur fietsen. Je kan gewoon een keertje kijken, dat kan nooit kwaad.