stage was wel hip eerst ff alleen schone stro eruit halen en hij ging di emest weg scheppen toen opstrooien, vegen, en al weer klaar toen nog ff paard poetsen + longeren. en nu weer thuis
Uhu was 11 uur al klaar toen pauze Maar ze werken daar maar tot 1 uur ofzo dan wordt er gevoerd, en dan 's avonds weer voeren.. en voor de rest is er niet veel te doen
hoi alweer, overigens die vz zijn manegepaarden en ik voer ze enz en alleen in het weekend omdat ik de andere dagen geen vervoer heb dus nu niet zitten denken dat ik er heel veel heb want ik rij ze niet eens allemaal ik haal ze vn wei voer ze en poets ze voor de rest dus niet veel. dus niet gaan denken dat ik een ander geen gun maar ik wil eentje waar ik iedere dag naartoe kan gaan!
Laat ik het dan maar even gewoon zeggen hea, Je komt hier binnen met een beetje vreemde opmerkingen. Rare verhalen etc. Geen geduld en nu alweer gezeik dat je genegeerd word.
Je hoort eigenlijk gewoon niet bij onze groep en waarsch zal dat ook nooit gebeuren, dus of het nou zo verstandig is dat je hier bent.. Tja