Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Heb er nu wel vertrouwen in, maar ben blij dat mams en/of zusje ook nog meegaan/vaak gaan kijken
Op sommige punten denken we heel anders... Maarja, niet zo erg dat het botst... En er komen gewoon goede argumenten... Was bij het ene meisje die helaas moest stoppen anders
Maarja... justdiesel schreef:Tjeetje M_D_H wat is er gebeurd?
Heel veel beterschap er mee, heb je veel pijn?

...
Of een standaard berichtje "control C control V" waarbij ik "paardjes" had
Meervoud...
! 
Dus het is wel een bepaald soort type? (Stopte ook toen ze hoorde dat we verhuisden
)
Maar ik zie wel dat mensen er op afknappen als het er niet is.. (Komt omdat hier in de buurt te veel aangeboden wordt?) Soms heb ik geen idee wat verzorgsters tegenwoordig zoeken... Of nouja.. Een idee heb ik wel, maar dat is niet te doen?
)
Eentje moest helaas stoppen, andere kreeg een eigen paard... Maar heb er ook mensen bij gehad... Eentje probeerde gewoon echt over me heen te lopen met der "maar ik doe een paardenopleiding en ik leer dat zo." Geen uitleg waarom het beter zou zijn of wat dan ook, want ze deden het daar zo... En tjah, in het weekend wilde mevrouw graag rijden, dus als ik dan wilde langskomen, dan kon ik mooi kijken of met der meefietsen, want ik moest me maar aanpassen aan haar dagen.... En de meest geweldige blijft nog wel (toen was ik er dagelijks, maar was het puur gunfactor een paar jaar terug...) "Je bent een slechte eigenaar en je moet het paard maar aan mij geven, want jij zoekt een verzorgster dus je hebt er geen tijd voor dus je bent geen paard waard en ik heb een ziekte overwonnen, dus ik heb er recht op" (Daar kwam het hele betoog op neer
via mail.... Geniaal gewoon
)

En ik wil geen kopieer-plak mailtjes...
) enthousiasme. En wat je verwacht en graag zou willen. Stel je vragen, heb liever dat dat vast uit de lucht is en dat iemand niet uiteindelijk zegt dat ze toch wel graag wedstrijden wil rijden (alles is bespreekbaar op termijn maar nu even niet)