Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aerdenhout1 schreef:En ja hoor, de 2 meiden die vanmiddag zouden komen voor rijden hebben afgebeld, willen toch liever iets dichterbij!
Zandvoort-Aerdenhout.....10 minuten???
ZUCHT!
Tigra_ schreef:xAlice schreef:Maar Bijrijders kosten hun toch niks?
Zoals al gezegd is, als er een bijrijdster komt dan komt de eigenaar meestal niet.
dus het is niet zo dat er dan twee keer gereden word en de bak twee keer bezet word gehouden ofzo.
en zoveel bijrijders?
Desnoods stel je een maximum van 1 bijrijder per paard.
Weet ik veel, maar ik vind dat je in ieder geval de mogelijkheid moet hebben om iemand anders bij je paard te laten. Daar hebben hun toch niks mee te maken?
Nou dat weet ik niet. Bijrijders daar heeft een pensionhouder niets over te zeggen. Kan vanalles zijn mensen die op stal blijven hangen, of overlast bezorgen of weet ik veel. En als er dan veel rondlopen. Als je 50 paarden gestald hebt staan en daarvan heeft 35 een bijrijder. Of misschien sommige zelfs 2.
Tja wat ik al zei ik ben geen pensionhouder maar misschien eens een mail sturen naar een stal die wel een bepaald tarief vraagt daarvoor en vragen waarom?
DemL schreef:Ik denk erover om een pony/paard voor aangespannen werk aan te schaffen. Zelf rijdt ik niet onder de man, maar lijkt me wel goed als de pony/paard het blijft doen. Hoe is het hier in de buurt (Zoetermeer) met het vinden van een bijrijder/verzorger?
En ik zit op dit moment te denken om een C-pony te nemen, maar in dat geval sluit ik denk ik een hoop potentiële bijrijders uit denk ik?
De pony/paard komt aan huis te staan. Buren hebben een bak en we hebben hier direct toegang tot de Rottemeren, dus leuk buitenrijgebied.
gr_roos schreef:Ik heb voor mijn "oudje" 2 hele fijne bijrijders. Vanwege peesprobleem mag hij nog niet al te intensief aan de gang, maar dat heb ik ook in de advertentie gezet. Ze mogen er alles mee (behalve springen en rekening houden met hoe lang ie mag draven, dit zijn we aan het opbouwen)
Bij ons op stal wil niemand een bijrijder, maar ondertussen rijdt ze op 1 ander paard (eigenaar eerst met mij overlegt, die rijdt ze ook alleen als eerst mijn pony is gedaan) en een tweede stalgenoot heeft haar nu haar paard aangeboden. Heb daar een beetje dubbel gevoel over, heb dit namelijk via via moeten horen en ik ben door haar (stalgenote 2) al eerder buiten spel gezet. Van dat verhaal baal ik ook wel een beetje. Ook is ze gevraagd om een paard in de vakantie van de eigenaar te doen. Daar heb ik wel alle vertrouwen in.