Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Sylleke schreef:Miepjes, ik kom de komende tijd niet meer. Mssn heel af en toe.
Sylleke schreef:Stage en geen zin in elke dag dezelfde problemen te horen en te zien voorbij komen. En dit is niet op één speciefiek iemand of punt bedoelt (laat me dat even heel duidelijk stellen), maar elke keer weer komen hier dezelfde discussie's en dezelfde dingen naar voren, ik heb hier geen behoefte aan... En als er nou nog eens vooruit gang inzat, maar nee... elke keer hetzelfde liedje en ik word er gewoon ongelooflijk moe van.
En dat kan ik er gewoon nu niet bij hebben, moet eerst mijn eigen zaakjes maar eens zien te regelen, o.a. mijn dipje van gister.
Sylleke schreef:Miepjes, ik kom de komende tijd niet meer. Mssn heel af en toe.
Ier schreef:Niet raar bedoeld, maar hoevaak heb ik dit nou weln iet gehoord van Laura & Robin mr goed
Ier schreef:Ik zeg niet dat ik defenitief wega.
MR je ging toch weg, ga dan ook ..
En Patty. De hoeveelheid valt wel mee
Als je kijkt hoeveel er hier is opzich.
Maja het is hun keuze..
Pattypaard schreef:Ik vind het ook jammer, maar helaas.Jammer dat er nu zoveel mensen weg gaan maarja..
Sylleke schreef:Pattypaard schreef:Ik vind het ook jammer, maar helaas.Jammer dat er nu zoveel mensen weg gaan maarja..
In deze sfeer voel ik momenteel niet meer thuis, ik heb leuke avonden gehad gelachen en weet ik wat en de volgende dag is dat weer om zeep. Daar kan ik de lol niet van in zien.
En goed lachen kan ik momenteel wel gebruiken...