Nee ik wil topic maken.. al aantal dagen. Maar krijg steeds van deze dingen: De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding De afbeelding kon niet geopend worden of dit is geen geldige afbeelding
dan moet je het in een ander topic (ipv ITP naar HAW proberen te maken (b.v met voorbeeld) en dan dat allemaal kopieëren en dat dan weer terug doen naar ITP.. EN tja, bij mij was dat ook niet gelukt
maar uhh.. ik weet het ook niet hoe dat dan moet misschien dat je 'daar' ergens een topic over kunt maken en dat bokt-beheer ff kijkt wat er aan de hand is