Whaha, geweldig hoe sommige jongens dan reageren op die skeletjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattypaard schreef:Afvallen moet ook niet op deze leeftijd(zeggen vooral alle oude mense)
Nee, das wel stom eigenlijk zeg! Waarom zie je der niet goed uit dan als ik vragen mag?
Te mager ofzo?
lilykashmir schreef:Bij ons op school is mager zijn btw ook helemaal in...
Whaha, geweldig hoe sommige jongens dan reageren op die skeletjes.
Mango_ schreef:Ik vreet de hele dag bijna alles wat ik tegenkom.Ben misschien in een jaar 2 kg aangekomen, en nee dat is niet leuk. Zou der alles voor doen om wat meer te wegen, pas nauwelijks broeken, alles is te breed.
Felies_xx schreef:Pattypaard schreef:Afvallen moet ook niet op deze leeftijd(zeggen vooral alle oude mense)
Nee, das wel stom eigenlijk zeg! Waarom zie je der niet goed uit dan als ik vragen mag?
Te mager ofzo?
nee ik weet het..Maar ik werd uitgescholden enz. Vond ik helemaal niet leuk was ook 48 kilo toen ik 11 was..
Dat is ook niet normaal.. Dus toen ben ik ook onwijs ziek geweest.. Geen smaak dus kon wel wat eten maar had daar echt geen trek in
Moest half over mn nek enzo
![]()
dus toen was ik 7 kilo afgevalle
Verosjaak schreef:hey maar wedden dat als je dan uitschelden en ik zou achter je gaan staan dat het dan opeens stil is..
Had tassie@bokt is een keer bonje met een meid en ze kwamen elkaar tegen op de paardenmarkt dus dat mens schreeuwen tegen haar en ik kwam naast tassie staan en haar toon was meteen normaal, maar dat komt omdat ik 1 keer bij haar uit me slof ben geschoten en daar heeft ze de gevolgen van meegemaakt en die waren nu niet erg prettig te noemen van haar ( heb namelijk veel kracht in mijn handen en grijp als ik boos word naar iemands strot (letterlijk en figuurlijk) ) dus vandaar.
Kom nogal dreigend over, terwijl ik een hart van goud heb.
Pattypaard schreef:Afvallen moet ook niet op deze leeftijd(zeggen vooral alle oude mense)
Te mager ofzo?
Pattypaard schreef:Hee meis..
Ik ben zo goed als me hele leve gepest daarme. Zelfs me eigen broer zette mense op campings op vakantie tegen me op omdat ik dik was. Ik woog toch zeker wel over de 50 kilo toen ik 11 was geloof ik. En ben echt ontiegelijk veel gepest daarmee.
Maar denk der áltijd aan. Zo ben jij, zo horen mensen je te accepteren. Willen ze dat niet doen dan zijn ze jou al niet waard!
(Wel erg vervelend dat je zo ziek geweest bent!)
rivanalover schreef:Ik pas ook bijna geen kleren, allemaal te breed...! Maar ik ken gelukkig 1 winkeltje in Roosendaal waar ik alles pas..!
Verosjaak schreef:hey maar wedden dat als je dan uitschelden en ik zou achter je gaan staan dat het dan opeens stil is..
Had tassie@bokt is een keer bonje met een meid en ze kwamen elkaar tegen op de paardenmarkt dus dat mens schreeuwen tegen haar en ik kwam naast tassie staan en haar toon was meteen normaal, maar dat komt omdat ik 1 keer bij haar uit me slof ben geschoten en daar heeft ze de gevolgen van meegemaakt en die waren nu niet erg prettig te noemen van haar ( heb namelijk veel kracht in mijn handen en grijp als ik boos word naar iemands strot (letterlijk en figuurlijk) ) dus vandaar.
rivanalover schreef:Ik pas ook bijna geen kleren, allemaal te breed...! Maar ik ken gelukkig 1 winkeltje in Roosendaal waar ik alles pas..!
Pattypaard schreef:Hee meis..
Ik ben zo goed als me hele leve gepest daarme. Zelfs me eigen broer zette mense op campings op vakantie tegen me op omdat ik dik was. Ik woog toch zeker wel over de 50 kilo toen ik 11 was geloof ik. En ben echt ontiegelijk veel gepest daarmee.
Maar denk der áltijd aan. Zo ben jij, zo horen mensen je te accepteren. Willen ze dat niet doen dan zijn ze jou al niet waard!
Pattypaard schreef:Pattypaard schreef:Hee meis..
Jaa was idd niet fijn!![]()
Maar er werd pas nog tegen mij gezegt( ik zei tegen een jongen met een onwijs groot hoofd enz. Ik zo heb jij maat 46. Ha k gehoord..
gaat een ander jongetje zich er mee bemoeien ..Heb jij je omvang wellis gemeten ofoz?!
Pattypaard schreef:Verosjaak schreef:hey maar wedden dat als je dan uitschelden en ik zou achter je gaan staan dat het dan opeens stil is..
Whaha ik snap helemaal waarom je dreigend overkwam
Ik kan ook nogal kwaad overkomen enz. terwijl ik dat niet ben.
Was toen ook zo volgens me vriendin die erbij stond.
Die zij dat je helemaal niet aan mij kon zien dat ik bang zou kunnen zijn. Echt niet.
En dat ze zeker wist dat als dat ene meisje der niet tussengekomen wast der iets gebeurt zou zijn. Wat niet direct met mij hoefde te zijn
Als het moet dan sta ik me mannetje echt wel. Tot nu toe in ieder geval nog wel maar je weet maar nooit.