Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, maar hiervoor ook jaren gezocht, het werkt nog t beste om te zoeken en gewoon aan te bellen ! Zo heb ik m'n vorige vrzrg pony ook gevonden
[/quote]

We hebben de grootste lol samen en ze is altijd in voor een spelletje ! Ze blijft wel af en toe haar kuren hebben . Wanneer ik haar losgooi in de bak en toestemming geef om te rennen, rent ze echt als een gek door de bak met bokjes erachter. Dan hou ik wel echt even me hart vast dat ze niet plots door gekheid over de hekken springt..
Joyamu schreef:Maarja, ik snap ook dat mensen "zuinig" op hun paard zijn en dus een ervaren iemand zoeken.
Ik heb liever niet dat ik gebeld wordt dat mijn bijrijdster ergens om een boom heen geklapt zit omdat mijn paard weer eens zijn dolle 10 minuten had en achter iets aan wilde rennen.
. Ik maak wel even foto's van de week

Jorinda schreef:Joyamu schreef:Maarja, ik snap ook dat mensen "zuinig" op hun paard zijn en dus een ervaren iemand zoeken.
Niet alleen, ik ben vooral zuinig op mijn bijrijdsterIk heb liever niet dat ik gebeld wordt dat mijn bijrijdster ergens om een boom heen geklapt zit omdat mijn paard weer eens zijn dolle 10 minuten had en achter iets aan wilde rennen.