Emilie ik verzorg nu ook een paardje ze is 22 en mijn rijden als manege ruiter is niet goed dus vooral lekker poetsen en bij uitzondering een paar keer er op voor de beweging. Eigenlijk doe ik wat jij zoekt XD
Dank jullie wel! Ja ik lees inderdaad dat vooral het rijden belangrijk is en de rest komt later, zegmaar. Ik weet zelf dat ik dus no way zomaar op een paard kan klimmen en stoer rond kan laten lopen want ik rijd maximaal L niveau. Pasje wijken, stap draf en galop, en daar houd het zegmaar bij op Komt misschien ook omdat ik in een groep rijd waar ze hoger niveau hebben dus ik loop wat achter, hun rijden rond de 10 jaar en ik nog maar 2 . Daarom wil ik gewoon lekker knuffelen en bezig zijn met een paard of pony Rijden komt later wel
En horzlover, ik ben jaloers op jou!!
Ziviaantje
Geplaatst: 06-05-12 17:34
Zoek schreef:
Als jij nou de mijne verzorgd en ik die van jou dan zijn we eruit
hihihihi ja ja en waar halen we de tijd vandaan..... [/quote] Tja...eh... dat is een klein detail toch?
_PatriciaH
Geplaatst: 06-05-12 17:36
woonde je maar in de buurt dan was je van harte welkom
Was Nederland in dat geval maar wat kleiner Als het in mijn voordeel werkt mag het wel Kunnen jullie niet wat dichterbij komen wonen dan?
Raineri
Geplaatst: 06-05-12 17:44
Ik heb nergens moeite mee gehad qua het vinden van een bijrijder? Nou hebben wij ook een redelijk trekkende titel gemaakt bij de advertentie. Er zijn immers al genoeg advertenties waar in staat 'lief paard, zoekt lieve bijrijder..' Ik heb alle reacties geteld van de afgelopen maand en dat waren er 17, ook van serieuze ruiters die mee hebben gedaan in de sport.. Nu denken wij er over om te stoppen met bijrijders (paard heeft meer baat bij 1 ruiter).. Dus als iemand wil? Ik ken nog 17 mensen in Amersfoort die een bijrijdpaard zoeken :p
_PatriciaH
Geplaatst: 06-05-12 17:47
xEmilieLx schreef:
Was Nederland in dat geval maar wat kleiner Als het in mijn voordeel werkt mag het wel Kunnen jullie niet wat dichterbij komen wonen dan?
ja of jij
xEmilieLx
Geplaatst: 06-05-12 17:49
Woon nog bij mijn mamsiepamsie Ze vindt me te jong om uit huis te gaan dus helaas . Als ik de mogelijkheid was ik centraler in Nederland gaan wonen Over een paar jaar ga ik dat toch doen , kan je nog paar jaartjes wachten??
ja hoor dan ben je alsnog welkom! alleen zijn mijn paarden dan wel goed ingereden en staan de mensen waarschijnlijk wel om de hoek te wachten, nu moeten ze wachten.....
Nou dan mogen hun rijden en verzorg ik Is dat een idee? Het rijden komt toch niet goed met mij dus dat mogen de andere mensen doen, en dan poets ik van te voren en er na enzo hihi
Hahahahaha aantrekkelijk he ?? Haha Sorry, keuze van mijn ouders, vader vooral. Het liefst verhuis ik zo snel mogelijk maar tsja, ben nog lichtelijk financieel afhankelijk van mijn ouders
Zoek uit welke provincie kom jij ?.ik heb het gevoel dat in friesland niks is. Frustrerend Welke verzorgster wil nou geen wedstrijden rijden op een z pony?
wij zitten net op de grens van Gelderland, je steekt je hand uit naar de ene kant zit je in Utrecht en steek je hem naar de andere kant zit je in Gelderland en iets verder heb je Brabant....pffff
Ken je Geldermalsen of zaltbommel? daar zitten wij net tussen in
Ik zou ook wel een moord doen? Maar dan wel onopvallend Maar als ik de kans had, had ik die echt gegrepen man, hoe goed wil je het hebben met een Z pony, wat wil je nog meer dan .
Lienek
Geplaatst: 06-05-12 18:31
Toch redelijk centraal. Raar dat er dan niemand is. Hier denkt iedereen er anders over. Niemand wil blijkbaar mijn z pony rijden. Misschien is het de bijdrage die ze afschrikt maar daarvoor krijg je wel een top knol plus alle vrijheid die je bij een eigen paard ook zou hebben.
Nou zeg. Misschien redeneren ze niet goed, over het koop een pony, steek zoveel geld erin tot hij op Z niveau loopt, + stalling, hoefsmid, zadels en alles erop en eraan. Of een zo goed als 'kant en klare' Z pony met vrijheid van eigen paard. Ik zou het wel weten!
nou nou als iemand nog wat weet voor mij een verzorgster waarom kunnen mensen niet gewoon terug reageren aaaaaaaaaaaaaaaaah maar ja ik zoek ook nog steeds een verzorgster voor mijn haf
_PatriciaH
Geplaatst: 06-05-12 19:22
En die advertentie die ik jou doorstuurde? reageerd die niet?
Als ik geen paardjes hed gehad en bij jou in de buurt woonde had ik Billy heel graag verzorgd!!
Laatst bijgewerkt door _PatriciaH op 06-05-12 19:23, in het totaal 1 keer bewerkt
snoopydogy
Geplaatst: 06-05-12 19:23
nee reageert neit meer terug best balen ze wou komen kijken dus ik gevraagt waneer ze kon en krijg gewoon geen reactie meer