Anke , nogmaals het is niet echt een keuze meer in mijn geval. Zoals Joyce B ook zegt ik ben nu 7 jaar uit huis, mijn wasmachine, tv, computer of wat dan ook kan ook eens kapot zijn. Mijn huis is nog altijd alles behalve hoe ik het hebben wil omdat ik van het weinige wat ik nu heb gespaard geen nieuwe bank of iets dergelijks wil kopen.
Ik zal nog wel een studie moeten doen mits ik voor de rest van mijn leven als schoonmaakster ofzo aan het werk wil (dat kan niet eens gezien mijn lichamelijke klachten), dus ik zal nog wel een diploma moeten halen..
waxmeltsenzo ik snap wat je zegt, al maak ik uit je reactie op dat jij het dan van te voren aangeeft dat je een bijdrage wil, deze jongedame heeft eerst tegen mij gezegd ik hoef geen bijdrage (het stond ook in mijn advertentie dat dit simpelweg niet mogelijk is) en zegt na 2 maand ineens ja toch wel doe maar even 50 euro, plus les, benzine, en 2 keer in het half jaar 30 euro hoefsmid. 50 euro over om te sparen?
Wat Joyce zegt is helemaal waar overigens, met een beetje mazzel kan ik 2 keer in een half jaar wat gaan shoppen maar kwaliteit kleding zit er niet in voor mij.
Dus als ik nu kies voor dit paard kan ik eigenlijk helemaal niet meer shoppen want het laatste moet ik dan aan de kant zetten voor als bijvoorbeeld m'n wasmachine kapot gaat.
Ik verdien helemaal niks omdat ik nergens aan het werk kom

Op vrijwilligerswerk na

Ik gun het paardje ook aan iemand anders die er wel geld in wil steken maar ik weet ook dat de eigenaresse geen tijd heeft en ook "geen zin" om zelf op zoek te gaan naar een leaser, die wacht ongeveer tot het voor haar voeten ligt en zij het alleen nog hoeft op te rapen. Niet ten nadele van haar maar het is wel zo