Gaaf Shaar Ik ga maybe met een vriend naar Parijs Maar dat is nog niet zeker, hij voor zn studie en ik gewoon voor de lol, lekker de eiffeltoren beklimmen en geld uitgeven En naar de Camping waar Ier vlakbij zit
Had net weer eens ruzie met me ouders ... het zij echt kettingrokers van hier tot een tokyo, en in de auto roken ze, en echt niet normaal hoeveel ze roken en we roepen al jaren dat we het echt ranzig vinden, maar het wil maar niet tot ze doordringen dat het echt over is nu. Zus is erg allergisch voor veel dingen en was door de huisarts aangeraden om te stoppen... Kom ik 's morgens de huiskamer binnen, helemaal blauw en ranzig, dus gelijk de deuren open... En snap ook niet waarom ze niet buiten gaan roken Of gewoon helemaal stoppen... en ook niet meer in de auto, heb al zo vaak gezegd dat ik het echt zat ben...' Okay, klinkt nu misschien een beetje aanstellerig, maar het is echt gewoon te erg en nu ben ik het echt zat....
Edit: Okay ze hebben er zelf voor gekozen om te gaan roken, en ze hebben zelf de verantwoordelijkheid over hun gezondheid, maar me zus, broertje en ik hoeven er niet te onder lijden....
Ik vind niet dat je je aanstelt hoor Li Buiten roken is toch niet zo heel moeilijk? Misschien iemand die goed met je ouders omgaat vertellen waar je mee zit over het roken en die persoon dan met je ouders laten praten