Denken dat ze alles zijn
.. WEetje van ons heb je ook van die bruggers .. en die gaan dan arrogant met volle opmaak naar je kijken
Ik moet dan echt keihard laggen om die mensen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Denken dat ze alles zijn
.. WEetje van ons heb je ook van die bruggers .. en die gaan dan arrogant met volle opmaak naar je kijken
Ik moet dan echt keihard laggen om die mensen
Gadverdamme. Echt daar kan ik wel van kotsen.
Felies_xx schreef:ik zit met een probleempje!
Potverdorie.
.
) niet. Op middelbaar 4e jaar.
(werkt alleen niet altijd.)

*hebbe hebbe
) Begon zich ook zorgen te maken over mij .. Hij vroeg aan me moeder of ze me in de gaten wou houde.Hij dacht dus dat Ik anorexia zou hebben
Me broer zei net ook Doe eff normaal joh..Want me broek zat zowat op mn knieen.. Ging me moeder weer ja vind t ook niet echt lekker ( ze vond het eng.) nu wil ze dat ik ga bloedprikken kijken of ik niets heb.. Oook een docent vroeg of t wel goed ging en nog en Cordinatores..
mn tante, Tante, Moeder,Broer, zus, Kennis vinden dat ik er slecht uit zie..
Echt niet normaal meer.. Maakte me stiekum ook zorgen
. Moet je anders voor hun neus een hele zak chips opvreten
.
(zeggen vooral alle oude mense)
Hij doet het gewoon, even msn afgesloten en hij leeft weer.
Das inderdaad raar Felies..! Mischien moet je niks meer eten en dan word je dikker.. haha..
..
.
lilykashmir schreef:Wahha, okay lekker vaag felies. Moet je anders voor hun neus een hele zak chips opvreten
.
Niet normaaaall!
Ben misschien in een jaar 2 kg aangekomen, en nee dat is niet leuk. Zou der alles voor doen om wat meer te wegen, pas nauwelijks broeken, alles is te breed.