Ohh weet je hoe een dom wijf dat is dan Denken dat ze alles zijn .. WEetje van ons heb je ook van die bruggers .. en die gaan dan arrogant met volle opmaak naar je kijken Ik moet dan echt keihard laggen om die mensen
Vero: Nee dat (nog ) niet. Op middelbaar 4e jaar. Maar 2 daarvan rijden zowiezow wel. En weet niet of ze ook hier op bokt zitten of weten dat ik hierop zit en meelezen ofzo.. Ik ben niet geweldig snel kwaad ofzo. En zeg normaal ook niet snel iets tegen mensen.(als die zo doen) Alleen de laatste tijd wel. Komt ook door dingen hier thuis enz. Die dingen kan ik nergens in kwijt en ja.. daar wel. Niet dat dat goed is ofzo. Zal niet zelf beginnen met herrie maken. Maar als iemand herrie wil maken heb je aan mij een goeie. (kan best ergens tegen normaal gesproken)
Iris: Uhu, dat zou natuurlijk kunnen. Ik zou alleen niet weten waarop. Ik heb geen hordes jongens achter me aan ofzo (gelukkig bij mijn weten), zie der niet geweldig uit, enz. Zal best zijn dat ze gewoon hebben gedacht van die kunnen we wel eens even lekker klieren ofzo.. Maarja, ze maar laten praten is makkelijk gezegd natuurlijk. Alle keren dat ik geklierd werd werd het pas wat minder toen ik der zelf iets aan deed. En ja, dat doe ik nu dan ook steeds sneller (werkt alleen niet altijd.)
Vrienden van me hebben trouwens ook welus herrie met dat meisje gehad. En ze heeft dat ook bij hun gezegd (in elkaar slaan). Heeft ze niet gedaan en ze doet nu gewoon vet aardig tegen hun. :s Of normaal.
Felies wat dan?
Mayo: Ja eigenlijk wel volgens mij.. Hihi jah die zijn der hier ook.. Vaker ook vet irritant maarja Ik denk dan altijd maar ik ga me niet verbergen onder een laag make up om aandacht te trekken
Grrr!!!.... Der ligt een heel lekker koekje op de tafel bij de tv die ik wil hebben.. maar eigenlijk is die voor straks.. Alleen reuk ik steeds die lekkere geur van dat koekje *hebbe hebbe
Nou, Ik ben nu niet MEER bezig met afvallen .. Ik eet normaal en val als nog af..Mn Directeur ; (Baas van school ) Begon zich ook zorgen te maken over mij .. Hij vroeg aan me moeder of ze me in de gaten wou houde.Hij dacht dus dat Ik anorexia zou hebben Me broer zei net ook Doe eff normaal joh..Want me broek zat zowat op mn knieen.. Ging me moeder weer ja vind t ook niet echt lekker ( ze vond het eng.) nu wil ze dat ik ga bloedprikken kijken of ik niets heb.. Oook een docent vroeg of t wel goed ging en nog en Cordinatores.. mn tante, Tante, Moeder,Broer, zus, Kennis vinden dat ik er slecht uit zie..
Ik eet ook veel, en ik word niet dikker, ik blijf gewoon normaal.. Das inderdaad raar Felies..! Mischien moet je niks meer eten en dan word je dikker.. haha..
Moet je idd niet doen op jonge leeftijd .. Te snel werkende schildklier kan ook zorge ndat je blijft afvallen.. Majaa..
En bruggers. Arch. Wij hebben un nieuwe derde klassers op t gebouw. Die kijken vet arrogant. Kijk gewoon net zo arrogant terug.. . Heb het verder even niet gevolgd hier. zit nog met mn hoofd in de wiskunde sommen
Ik vreet de hele dag bijna alles wat ik tegenkom. Ben misschien in een jaar 2 kg aangekomen, en nee dat is niet leuk. Zou der alles voor doen om wat meer te wegen, pas nauwelijks broeken, alles is te breed.