Ik heb me al een hele tijd geleden ingeschreven(ja ook al met de vernieuwing ) maar sta er nog steeds niet op, stuur vandaag wel even pb-tje naar Sylleke
Ier: ohw, sorry Dat wist ik niet veel sterkte.. :S
Irismacho: ik lees mee als ik het zoek (en dat is niet zo vaak ).. maar steeds om helemaal 10 pagina's terug te gaan omdat we op een dag 10 pagina's vol kletsen vind ik iets minder... sorry, hoor..
Wantuh komt ik weer aan met dr banketstaaf.. Bij Erik werd k meer oppas van Celine dan dat k zelf bezig was.. En dan kreeg k nog commentaar dat k meer dressuurmatig meost gaan rijden, terwijl hij bijna niks mocht met zn pees enzo.. &ik constant op haar moest letten & eigenaren gingen steeds vaker bellen dat het niet kon etc. En bij Yvar en Amigo daar ging t gewoon niet.. Ze zijn gewoon gevaarlijk enzo. En zowel zij en ik dachten er het zelfde over; Ik kan ze gewoon niet aan.. Ze zijn gewoon lomp sterk hoor..
En tjaa gister.. Nu al weer vette zin in Donderdag..
Trouwens ik ga eerst is maar AL mijn verzorgpony's voorstellen (omdat toch bijna (denk ik) niemand in mijn profiel kijkt ) Dan zitten we dadelijk weer aan 500 pagina's :
Corina Roepnaam: Corina Ras: Welsh B Type: Rijpony Geslacht: Merrie Afstamming: Onbekend Geboorte datum: 01-01-1988 Geboorte plaats: Mariahout Kleur: Donkerbruin, Bles: Doorlopende bles, naar beide neusgaten omvattend witte bovenlip Voor Links: Witvoet, binnen oplopend Voor Rechts: Witvoet Achter Links: Halfwit been, voor oplopend Achter Rechts: Halfwit been, voor oplopend Schofthoogte: 121 cm Behaalde resultaten: - Prestatie: * 1 meter vrijspringen * 1x 25 + 2x 50cm drie-dubbel sprong (vrijspringen) * 50 cm onder het zadel springen.
Fabiola van de Bandijk Roepnaam: B Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Zeoliet van de pony hoeve x Arianka van het nijland Geboorte datum: 22-06-1991 Geboorte plaats: Mariahout Kleur: Platenbont Schofthoogte: 92 cm Behaalde resultaten: 1991, veulenpremie 1993, twenterpremie 1994, 2de premie 1995, 3de premie 1996, 3de premie 2002, 3de premie 2003, 2de premie Prestatie: * 50 cm vrijspringen * 25 cm onder het zadel springen.
Gerrol van de Römer Roepnaam: Gerrol Ras: Shetland pony Geslacht: Hengst Afstamming: Ballade van de Römer x Simone van de Koxkampen Geboorte datum: 02-06-1992 Kleur: Zwart Schofthoogte: 102 cm Behaalde resultaten: 1996, premiehengst 1997, premiehengst 1998, 2de premie 1999, 2de premie 2000, 2de premie 2001, 1ste premie 2003, 1ste premie 2004, 1ste premie 2006, Definitief Goedgekeurd.
Jantien van de Bloemenhof Roepnaam: Jantien Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Deandy van St. Possemis x Yvette van de Amstelhof Geboorte datum: 12-07-1994 Geboorte plaats: x Kleur: Zwart Schofthoogte: 101 cm Behaalde resultaten: 1994, veulenpremie 1995, enterpremie 1996, twenterpremie 1997, 1ste premie 1998, 1ste premie 1999, 1ste premie 2000, 1ste premie 2001, 1ste premie 2002, 1ste premie.
Orlando _ Roepnaam: Orlando Ras: Shetland pony Geslacht: Hengst Afstamming: Gerrol van de Römer x Jantien van de Bloemenhof Geboorte datum: 18-06-1999 Kleur: Zwart Schofthoogte: 98 cm Behaalde resultaten: 2002, premiehengst 2003, 2de premie 2004, 2de premie 2005, 1ste premie.
Oprah van Bunswaard Roepnaam: Oprah Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Edmund van de Brouwerij x Wild Rose van Bunswaard Geboorte datum: 22-06-1999 Geboorte plaats: Mariahout Kleur: Zwart Schofthoogte: 96 cm Behaalde resultaten: 2001, twenterpremie 2003, 2e premie 2004, 1e premie 2005, 2e premie.
Priscilla _ Roepnaam: Priscilla Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Iwan van de Tienmaatsweg x Jantien van de Bloemenhof Geboorte datum: 23-05 -2000 Geboorte plaats: Mariahout Kleur: Zwart Schofthoogte: 97 cm Behaalde resultaten: 2000, veulenpremie 2001, enterpremie 2002, twenterpremie 2003, 2de premie.
Richelle _ Roepnaam: Richelle Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Gerrol van de Römer x Jantien van de Bloemenhof Geboorte datum: 20-06-2001 Geboorte plaats: Mariahout Kleur: Zwart Schofthoogte: 96 cm Behaalde resultaten: 2001, veulenpremie 2002, enterpremie 2003, twenterpremie 2004, 2de premie.
Simone van de Tolberg Roepnaam: Simone Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Komeet van de Amstelhof x Frencia van de Tolberg Geboorte datum: 01-05-2002 Geboorte plaats: Nispen Kleur: Zwart Schofthoogte: 99 cm Behaalde resultaten: - Prestatie: * 75 cm vrijspringen.
V Roepnaam: V Ras: KWPN paard Stamboek: Reg. A Type: RP Geslacht: Merrie Afstamming: _ x Magistraal Geboorte datum: 11-06-2002 Geboorte plaats: St. Oederode Kleur: Donker vos Bles: Korte smalle bles, kaal vlekje op onderlip Voor Links: Sokje Voor Rechts: x Achter Links: Halfwit been Achter Rechts: Sok, binnen oplopend Schofthoogte: 171 cm Behaalde resultaten: - Prestatie: * 1 m vrijspringen * 2x 50 cm dubbel-sprong vrijspringen * 50 cm onder het zadel springen.
Stellieta van Greatheide Roepnaam: Stellieta Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Newton van Dorpzicht x Stellieta van de Tolberg Geboorte datum: 21-06-2002 Geboorte plaats: Valkenburg Kleur: Zwart Schofthoogte: - Behaalde resultaten: 2002, veulenpremie 2003, enterpremie.
Tamira _ Roepnaam: Tamira Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Iwan van de Tienmaatsweg x Henriette van de Gerrittenhof Geboorte datum: 23-04-2003 Geboorte plaats: Mariahout Kleur: Zwart Schofthoogte: - Behaalde resultaten: 2003, veulenpremie 2005, twenterpremie.
Toscane _ Roepnaam: Toscane Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Gerrol van de Römer x Nadia van de Römer Geboorte datum: 15-05-2003 Geboorte plaats: Mariahout Kleur: Zwart Schofthoogte: - Behaalde resultaten: 2005, twenterpremie.
Vera van Greatheide Roepnaam: Vera Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Ferry van Bentjes x Kim van Greatheide Geboorte datum: 16-05-2004 Geboorte plaats: Valkenburg Kleur: Zwart Schofthoogte: - Behaalde resultaten: - .
Valerie van Geldersoord Roepnaam: Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Gerrol van de Römer x Jingo van Geldersoord Geboorte datum: 04-06-2004 Geboorte plaats: - Kleur: Zwart Schofthoogte: - Behaalde resultaten: 2004, veulenpremie 2005, enterpremie.
Veldine van de Biezenakker Roepnaam: Veldine Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Helmut van de Brouwerij x Iris van de Biezenakker Geboorte datum: 14-07-2004 Geboorte plaats: - Kleur: Zwart Schofthoogte: - Behaalde resultaten: 2005, enterpremie.
Veroniek van de Biezenakker Roepnaam: Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Helmut van de Brouwerij x Kaposa van de Biezenakker Geboorte datum: 25-07-2004 Geboorte plaats: - Kleur: Zwart Schofthoogte: - Behaalde resultaten: -.
Willina _ Roepnaam: Willina Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Gerrol van de Römer x Jantien van de Bloemenhof Geboorte datum: 12-04-2005 Geboorte plaats: Mariahout Kleur: Zwart Schofthoogte: - Behaalde resultaten: 2005, 3de premie.
Wesly van Geldersoord Roepnaam: Wesly Ras: Shetland pony Geslacht: Hengst Afstamming: Gerrol van de Römer x Jingo van Geldersoord Geboorte datum: 23-06-2005 Geboorte plaats: Huissen Kleur: Zwart Schofthoogte: - Behaalde resultaten: -.
Baloena Roepnaam: Baloena Ras: KWPN paard Stamboek: - Type: RP Geslacht: Merrie Afstamming: _ x V Geboorte datum: 08-04-2006 Geboorte plaats: Mariahout Kleur: Vos Bles: Smalle onregelmatige bles, beide neusgaten indringend Voor Links: Sok Voor Rechts: Sok Achter Links: Halfwit been Achter Rechts: Sok, binnen oplopend Schofthoogte: - Behaalde resultaten: - .
... _ Roepnaam: ... Ras: Shetland pony Geslacht: Merrie Afstamming: Orlando _ x Fabiola van de Bandijk Geboorte datum: 18-04-2006 Geboorte plaats: Mariahout Kleur: Donkerbruin met zwarte manen Schofthoogte: - Behaalde resultaten: -.
Nou mensen ik heb het topic gevonden via profiel van Ier
Ik ben de eigenaar van Lonan en ben blij dat Ier hem komt verzorgen. Hier een foto van gisteren, was niet ideaal in de paddock, maar voor het idee van bijde kanten was het even niet anders. Donderdag gaan we naar de bak waar ik normaal rijdt