Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Serendip90 schreef:Tegenbod? Toch wel gedaan?
Ik vind dat altijd zo eng... (Hier zelf ook een beetje aan het rondkijken, maar tis allemaal "duur" hier... snap het ook welmaar tis zo jammer als je dan nog een paardje hebt staan zelf...)
Zoek schreef:Net terug van de paarden en kennis gemaakt met een leuke meid. Ze vond het erg leuk en wilde graag nog eens komen om te zien of het nog steeds leuk is en klikt![]()
Ben heel benieuwd of ik eindelijk iemand heb gevonden die het een tijdje gaat vol houden![]()
Serendip90 schreef:Ik zeg wel heel eerlijk, belang van mijn paard staat altijd 100% voorop... Dus minder luxe stal... tjah... ze waren er niet echt blij mee. Maar dat liever dan hem heel de dag op stal. (Ik laat hem 100km verderop staan zodat ie nog veel naar buiten kan, en dan vind ik ook dat ie veel naar buiten moet, anders kan ik hem net zo goed meenemen)
Het was ook anders geweest als ze meer met hem bezig waren en niet alleen "even kwamen rijden" en sowieso kwamen ze de laatste tijd vrij weinig :S dat ie toch nog 5 dagen in de week stil stond (Best knap he? 2 verzorgsters en ik ga zelf nog 1 dag) Dus mjah... Dan is de keuze makkelijk gemaakt
HalloDan schreef:Serendip90 schreef:Ik zeg wel heel eerlijk, belang van mijn paard staat altijd 100% voorop... Dus minder luxe stal... tjah... ze waren er niet echt blij mee. Maar dat liever dan hem heel de dag op stal. (Ik laat hem 100km verderop staan zodat ie nog veel naar buiten kan, en dan vind ik ook dat ie veel naar buiten moet, anders kan ik hem net zo goed meenemen)
Het was ook anders geweest als ze meer met hem bezig waren en niet alleen "even kwamen rijden" en sowieso kwamen ze de laatste tijd vrij weinig :S dat ie toch nog 5 dagen in de week stil stond (Best knap he? 2 verzorgsters en ik ga zelf nog 1 dag) Dus mjah... Dan is de keuze makkelijk gemaakt
100km verderop je paard hebben en dan zelf maar 1 dag in de week kunnen gaan? Jeetje....Misschien onaardige vraag, maar waarom hou jij je paard eigenlijk nog aan?
HalloDan schreef:Mij hoorde je nergens het woord egoistisch noemen hoor! Ligt ook zeker aan het type paard/pony. De een zal een beetje staan te verpieteren op een landje met niks doen, terwijl de ander het een prima luizenleventje zal vinden?!
HalloDan schreef:Mij hoorde je nergens het woord egoistisch noemen hoor! Ligt ook zeker aan het type paard/pony. De een zal een beetje staan te verpieteren op een landje met niks doen, terwijl de ander het een prima luizenleventje zal vinden?!
Zoek schreef:Ik vind dat absoluut niet egoïstisch als je paard lekker op het land staat en genoeg aandacht krijgt zonder te rijden is toch prima! als ik niet kan rijden vanwege ziekte of wat dan ook maar wel lekker kan tutten en weet dat mijn paard er goed bij staat en ik kan het betalen dan blijven mijn paarden ook lekker bij me. En je paard zo ver bij je vandaan laten staan omdat hij het daar beter heeft vind ik alleen maar eerlijk tegen over je paard! Meenemen en op een manege zetten waar het alleen maar binnen staan dat is pas egoïstisch!
Net nog een watsapp gekregen van die meid die gister is geweest dat ze het erg leuk vind en graag zaterdag weer komt....hoop het zo!
dancer_ schreef:Serendip. Ik woon volgens mij niet ver bij je vandaan en hier staan ze wel 24/7 buiten