Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moon10 schreef:En dat heb ik vanmiddag gemerkt. Ik mocht proefrijden op Levita (zie aantal pagina's terug) en het is een heel leuk paard (én een leuke eigenaresse), met inderdaad wat streken, maar voor mij toch echt een maatje (wat zeg ik...een paar maatjes 'te groot'). @Levita, nogmaal succes met je zoektocht en ik ga de komende tijd heel hard werken aan mijn houding(bij de manege, dat dan weer wel)
. Ik heb wat aanwijzingen gegeven en het ging best dus ik helemaal blij. Ze wil graag overdag gaan maar ik moet dan werken en wil dat ze de eerste paar keer samen met mij gaat.....krijg ik net een berichtje dat ze het niet kan combineren met werk en vriend en als ze bij de paarden is geweest dat zij thuis komt en haar vriend weer weg gaat....heb aangegeven dat dit echt maar voor een paar keer is en dat ze straks overdag mag gaan en hoop echt dat ze het toch wil gaan proberen maar heb nog geen reactie terug..
Ik heb nog niets gehoord dus hoop echt dat ze zich bedenkt en ziet dat het alleen voor even is dat ze haar vriend twee avonden niet ziet
maar je krijgt z`n leuk paardje dat ze bij jou gewoon in de rij staan

Maar had ook hier op kapaza gekeken (dus niet enkel de bokt markt ofzo) maar dat is altijd maar heel jonge meiden die liefst ook rijden. En laat nu beiden net niet zo geschikt blijken te zijn
. Wat me wel opvalt als ik naar advertenties zoek is dat er inderdaad altijd reacties zijn van meisjes die 12 of 13 zijn en zich zelf heel verantwoordelijk vinden
. Zelf wil ik eigenlijk alleen een verzorgpony om er mee om te leren gaan. Lekker poetsen, stallen uitmesten enzo
. Dit is geen oproepje ofzo hoor maar ik ben benieuwd hoe het met jullie zoektochten naar verzorgers gaat