Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimbaie schreef:Ik heb wel eens zo veel reacties gehad dat ik echt geen idee meer had op wie ik wel en niet heb gereageerd. Kan zijn dat er iemand tussendoor is geglipt. Ook soms lees ik ook de reacties op mijn telefoon en dan kan ik niet direct reageren, en denk ik doe ik later wel. En dat vergeet ik dan.
Sorry, maar lijkt me heel menselijk.
Tigra_ schreef:Kimbaie schreef:Ik heb wel eens zo veel reacties gehad dat ik echt geen idee meer had op wie ik wel en niet heb gereageerd. Kan zijn dat er iemand tussendoor is geglipt. Ook soms lees ik ook de reacties op mijn telefoon en dan kan ik niet direct reageren, en denk ik doe ik later wel. En dat vergeet ik dan.
Sorry, maar lijkt me heel menselijk.
Em in zekere zin, maar als jij iets wil lijkt mij dat je dat niet zomaar vergeet.
Ik snap ook zeker wel dat het kan gebeuren maar als je er al op 4 gereageerd hebt en er is er geen 1 die terug mailt, terwijl hun advertentie nog wel staat vindt ik dat zeker niet echt getuigen van echt willen.
Tuurlijk ben ik blij dat je dan gelijk weet dat het niets is maar waarom plaats je een advertentie terwijl je niet eens de moeite wil doen ook maar iets terug te sturen. Mails kun je toch zelf in je mailbox zien of je wat terug gestuurd hebt dus dat lijkt me moeilijk vergeten.
Bedoel het is ook echt totaal niet dat er een afschrikwekkend mailtje is verstuurd met een eisen pakket dus afschrikken lijkt het mij niet. Nu ben ik waarschijnlijk bevooroordeeld omdat ik het zelf geschreven heb maar tja.
Ik dacht gewoon dat als je een advertentie zet dat je echt serieus op zoek bent naar een paard, maar blijkbaar zijn er toch een aantal niet zo serieus.
Kimbaie schreef:Ik spreek ook niet voor anderen, maar voor mijzelf.Het kan gebeuren, maar kan me voorstellen dat als je naar een paar mensen hebt gemaild en je krijgt gewoon geen reacties dat dat behoorlijk frustrerend is.
_horselovee_ schreef:Rijerijerije schreef:Ik ben mijn paardencarrière begonnen als bijrijdster (na een aantal jaren op de manege). Ik heb nog nooit zoveel geleerd als daar. Daar merkte ik pas dat paardrijden zoveel méér is dan een zadel erop en gaan met die banaan. Mesthoop omgooien, 's zomers helpen met hooien, trailer schoonspuiten, weide uitmesten en ga zo nog maar even door. Als ik geluk had kon ik nog een uurtje rijdenEn toch heeft dit mij nooit weerhouden om een eigen paard te willen. Ook al betekent dat véél tijd investeren en veel rotklusjes doen. Heb daar dan ook mijn eerste eigen pony gekocht en tot de dag van vandaag een eigen paard gehad. Ik moet helaas afscheid nemen van mijn eigen paard maar wil toch blijven rijden, dus als ik nog iemand uit de brand kan helpen, omg Zwolle...
Tegenover mijn huis zijn een paar paarden(, fokpaarden volgens mij).
Daar hebben ze altijd nog verzorgers nodig.
(Weet niet of dat nu al vol zit, maar je kan het altijd proberen
ze willen volgens mij alleen 15 + (ik was te jong)
Ze willen daar ook precies het zelfde als wat jij zegt: Stal uitmetsen, poetsen enz. en dan misschien nog even rijden![]()
Weet helaas niet precies de straatnaam, maar zou dat wel willen uitzoeken (als je ff een pb stuurt, als je interesse hebt).
rosanne44 schreef:Haha, dat is inderdaad de omgekeerde wereld, want ik heb enorm veel moeite gedaan om mijn ex-verzorgpaard te vinden en een nieuwe in de plaats waarnaar ik verhuist ben! Maar kan me voorstellen dat er ook veel mensen zich aanbieden die uiteindelijk weinig te bieden hebben. Die heb ik ook wel eens bij mij op stal voorbij zien komen!
vidya schreef:Ik heb persoonlijk weinig rij-ervaring. Is het voor mij dan onmogelijk om een leuk verzorgpaard/pony te vinden? Vooral als je zelf onzeker bent aangelegd? (ik heb altijd veel tijd nodig om aan een nieuw paard te wennen, het zijn toch dieren en geen machines, en zomaar erop springen..dat doe ik niet meer). Ben benieuwd naar jullie mening..
Kimbaie schreef:Voor mij geld te titel meer "ook zo moeilijk om een goede bijrijdster te vinden"...
(............)
Maar waar zijn, de echt goede bijrijders.....???
vidya schreef:Ik heb persoonlijk weinig rij-ervaring. Is het voor mij dan onmogelijk om een leuk verzorgpaard/pony te vinden? Vooral als je zelf onzeker bent aangelegd? (ik heb altijd veel tijd nodig om aan een nieuw paard te wennen, het zijn toch dieren en geen machines, en zomaar erop springen..dat doe ik niet meer). Ben benieuwd naar jullie mening..