Immerslief > Gfeli Ik ben de hele week nog niet gweest.. Kan meestal maar 2x per week.. Is ook de afspraak met de mense.. MAar k hoef ook niet van hun :S MAar gister was t zwaar poedersuiker.. Dat ik niet eens weg mocht.. Nl. vorige week wel gegaan in de stromende regen Was het daar droog ik met Erik stappen in de bak Zeiknat geregend.. Met pony en al.. Majaa :P.. en KOUD :O Had al 3 lage kleding en sokken aan..
Die dinsdag had k dat niet en toen mijn handschoenen niet aan net zoals donderdag met de regen.. Mijn handen zagen gewo0n blauw.. :O Morgen gah ik ook weer..
Donderdag is echt druk Om half 3/3 uur bij Erik.. poetsen, stappen, poetsen en troetelen.. Naar huis fietsen, wel 2,5 KM maar oke.. Enne.. dan naar de manege.. Vriendin helpe met zadelen *kwart voor 5?* en dan kijken bij haar les, dan zelf zadelen en zelf lessen.. Majaa
k heb spier in me been gistere overbelast ofzo toen k met nike aan t lope was. heb der echt veel last van nu en moet morge gyme en daarna ook noges paardrijden op de manege. (en naar school fietsen natuurlijk) *gaat iets op beentje smere*
haha ik normaal zo goed als nooit last van me beentjes.. k begon met lope en omdat nike schrok van iets kwam der beentje een beetje tege mijn beentje aan
uhu idd.. zal wel zo over zijn (had me niet hard geraakt..opt begin voelde k der ook niks van) maar k denk dat t niet alleen daarvan komt. maar ook doordat ik de laaste tijd veel heb gedaan. (hard gefietst, gerend, veel gelope..veel met beentjes gedaan )
haha ok mariska springt een stuk lager! (al heeft ze in dees 5 1/2 jaar zeker niet vaak gespronge en ervoor ook niet..lijkt me ook niet echt zo verstandig met der ruggetje )
heeeej! daar was ik weer! ben een tijdje hier niet meer geweest! n computer was een btje gek! hahha en pattypaard, al geoefend met vliegen? anders leer je het niet!
nope,, nog niet kunne oefene.. ohjawel..een keertje op de manege.. k heb gevloge maar d8 op 't laatste moment dat k der beter weer op kon gaan zitte (was wel niet met springe..dat hadde we derna gedaan )
mijn hoogste is geloof k 70 cm wil wel hoger..maar beter t eerst zo gewoon echt goed kunnen dan maar half