Zij trekt zich iig minder van de mensen aan! Dat scheelt... (Ik had gewoon niet moeten zien hoe ze iemand te kijk zetten, want dat vond ik echt... Kei hard roepen "MAAR KIJK DAN... DAT KAN TOCH NIET!!!" zodat er nog meer mensen zich er mee gaan bemoeien
was niet eens bij mij maar zie het al helemaal voor me... (En ik maak me dan drukker erom, want ze zeggen toch niets tegen me
maar het idee dat zo'n mens dat doet... Dan word ik al zenuwachtig als ze kijkt... En dan gaat alles mis
)(In hoeverre het mens dat te kijk werd gezet reacties uitlokt, laat ik even in het midden... maar echt... Tis nu meer een ik zeg "hoi, doei" en dat was het
Niet mijn vrienden iig
Zijn een paar lieve mensen op stal die gewoon lekker hun eigen ding doen, zich niet bemoeien met andere, die je gewoon als er iets is, even om advies kunt vragen "goh hoe zou jij dit doen, hoe zou jij dat doen?" maar ja.. denk niet dat ik nog vaak terug ga als hij er niet meer staat
)(Mams en zusje vinden het er trouwens wel altijd gezellig en leuk... maar ik kan er minder goed tegen hoe ze soms over andere doen :S)
We rijden expres al in de buitenbak want daar gaat niemand met dit weer zitten :p of het is iig rustiger dan in de binnenbak
En haar vriend gaat altijd lief mee en die is er gelukkig wel heel nuchter in
Ze weten dat het een roddelstal is, dus komt wel goed
Ze rijdt hem netjes en daar gaat het mij om... En dat hij gaat testen, tjah... dat heb je? Maar hij is niet gemeen ofzo.
dus dan word ze heet en koppig.
Of iig een grote overschatting. Paarden zijn er niet in overvloed of iig, wat ik hier in de omgeving hoor.. Maarja, ik was bij een paar mensen 2e keus
hier net zo!
ik heb veel voor ze over maar dat nu niet, mijn paarden staan voorop en als dat verhuizen betekend waar het minder lux is helaas je komt voor je paard niet om het alleen maar gezellig te hebben!!
:p Zou dat het zijn?