Je doet het als eigenaar nooit goed... Geloof mij maar... En het is vaak uiteindelijk altijd 1richtingsverkeer

Hier 2 mensen gestopt omdat er straks geen binnenbak meer is, vanaf het moment dat ze het weten "tijdgebrek"... Of ik ergens een bak wil gaan regelen en ik ging nog kijken ook

Ja, nog even 50-100 euro erbij betalen zodat ze mijn paardje gratis kunnen rijden met een dakje boven hun kop, mijn zadel ongevraagd nog even op een ander paard kunnen gooien en als ze zeggen dat ze gaan, niet eens gaan...
Krijgen ze op stal iets anders aangeboden --> wordt ie op de 2e plaats gezet...
Nouja, ben vaak genoeg gek zat geweest, maar nu kap ik daar lekker mee. Heb nu heerlijk puur voor mijn paard gekozen (huidige stal was tijdelijke oplossing) en straks gaat hij weer veel naar buiten (nu ook nog 6-8 uur per dag) en is er minder luxe voor de mensen, maar is mijn beestje weer happy. En het meisje wat hem nu rijdt, die vind het goed zo, gelukkig! (En niet zoals mijn oude verzorgster hoopte, op een manege waar ze hooguit 2 uur per dag buitenkomen

maar er was een binnenbak en gezellig met vriendinnetjes

) Ze hebben altijd inspraak, maar dan laat je toch wel even zien wat je boeiender vindt... puur het rijden/gezelligheid op stal of het paardje...
Ik heb nu ook een ander zadel (na ruim 13 jaar bijna alleen dressuurzadel) nu een vzh zadel want dat was voor verzorgster handiger en ik vond het ook wel gaaf :p Maar echt... Zelfs ik moest wennen en dan is het mijn eigen beest

Die van mij heeft nog L gelopen, en hij kan het... als ie het zoekt

daar zit het probleem... Gooi hem in de ring en hij weet dat hij moet presteren en dan doet ie het super.. maar voor de "lol" in de bak

nee meneer is liever lui of in het bos