Bij mij hoeven ze niet eens te lessen Mag wel, vind het super als ze het doen, maar anders wil ik zelf ook wel eens even inspringen.... Ook omdat ponybeest af en toe een gebruiksaanwijzing heeft...
ja hier ook hoor, lessen is zeker gewenst (omdat ik het totaal anders doe dan de meeste gewend zijn) maar ik ben er ook nog mocht er niet zoveel geld zijn...
Hee emma, kan je me niet toevallig je nummer pb'en voor whatsapp? Daar kijk ik sneller dan in het topic en kan ik je snel een advertentie sturen
Ik zal je even pb'en
xAnika
Geplaatst: 09-03-13 10:39
Hoi, iedereen! Ik ben hier al lang niet mee geweest. Dat komt omdat ik nog maar 1 kleine maand heb met m'n minnie, hij wordt verkocht. ik zit in een soort put, waar ik niet meteen uit kan komen, ik weet dat Sammy een geweldige thuis krijgt, maar toch, ik heb hem veel geleerd & hij mij.. Bv. Dat je nooit moet vrijspringen als er een kip tussen je benen zit.. (ik ben gevallen over de hindernis, Sammy sprong netjes, recht op me hand! ) Dus iemand enig idee? Reden van verkoop graag pb, ik heb het er nogal moeilijk mee..
heyhey vandaag voor het eerst een dag meegelopen op de stal en het is er heel gezellig, hele leuke en lieve paarden(en mensen). ze hebben allemaal wel hun streken maar ze zijn hartstikke lief. ik ben nog steeds opzoek naar een verzorgpony voor op de dagen dat ik niet hoef te gaan. maar ik ben super blij met wat ik al kan doen.
dankje!!! toen ik er aankwam zag ik meteen mijn droompaard staan, een zwart Quarter Horse, hij was helaas van een pensionklant,dus rijden zit er helaas niet in, maar ik mag hem wel borstelen en voeren.
Forgive
Geplaatst: 09-03-13 20:28
Verdorie, er word nooit gereageerd op mijn advertenties!
ik heb ook gewoon gemaild naar een stal bij ons in de buurt. zo ben ik aan dat vrijwilligerswerk gekomen, als je ergens de mensen leert kennen heb je een grotere kans op het vinden van een verzorgpony
De paardenwereld is heel klein Dus mensen kennen mensen die nog iemand zoeken etc.. Dus dat van die stallen en vrijwilligerswerk is wel een heel slim idee
bedankt was echt wanhopig haha. dus ik stuurde gewoon een paar mailtjes naar stallen bij mij in de buurt met de vraag als ze nog hulp nodig hadden op stal.
_SimoneSG
Geplaatst: 11-03-13 16:43
Heei , wauw al heewl lang niet meer op dit topic geweest , Ik ga naast mn verzorgpony's ( doe ik 2x per week) Bij een kinderboerderij werken (vrijwilligerswerk) Lijkt me leeuk
Ik ben het helemaal zat. Reageert er eindelijk iemand op mijn advertentie, is het weer eens te ver, volgens mijn ouder. Niet dat hen er wat aan kunnen doen, maar ik ben het zo ongelovelijk beu!. Te ver dit, te ver dat... IK WORD ER NIET GOED VAN!