Jammer genoeg durven ze dan vaak wel. Als ze met meerde zijn die het als het niet goed gaat wel even overnemen.
Ja zo kunnen we het allemaal he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is gelukkig voorbij, en opgelost allemaal
mjah ik ga ook nooit meer naar die plaats ben er daarna nog 1 x geweest mjah toen heb ik ook ruzie met S gekregen. 
Ook niet vaak gezien..
Wel gezien op school
bij ons op school word er wel vaker gevochten
en waar ik vaker uitga daar is heel vaak ruzie
me zus is altijd bezorgd als ik daar ben en der vriend wou zelfs niet dat ik daar heenging in het begin
(op goede manier)
.
?
heb eens 2 uur lang achter elkaar met een jongen van 19 "gevochten" en ik had gewonnen 2 x
mjah zat de dag daarna onder de zwarte plekken
iedereen dacht dat ik mishandeld was en ik had overal spierpijn
? 

(voor de lol)Rafaela schreef:oew enne patty?
och met jongens stoeien doe ik ook altijdheb eens 2 uur lang achter elkaar met een jongen van 19 "gevochten" en ik had gewonnen 2 x
mjah zat de dag daarna onder de zwarte plekken
iedereen dacht dat ik mishandeld was en ik had overal spierpijn

Annn schreef:zo allemaal vechtende miepjes
heb nog nooit gevochten.. nog nooit iemand geslagen..
k red me meestal wel met woorden haha
en een arrogant hoofd erbij.. tja.. ik weet niet, heb het niet zo met vechten
ben ff eten
. We wachten wel
. Pattypaard schreef:Erg verhaal Raf!![]()
Ik vind het trouwens erg knap van je dat je niet terug geslagen hebt! Zoiets zou ik in de 1e instantie doen. En er dan later pas bij nadenken van doe maar niet want...
Dat S teleurgesteld in jou was kan ik helemala niet begrijpen! Jij bent toch dienge geweest die eigenlijk de klappen voor Haar opgevangen heeft? Jij hebt Haar daavan gered, en niemand anders!
(als ik het goed begrijp)
Vind het trouwens ook ontiegelijk stom van de overdosis pijnstillers!
Leuke vriendin..
zo ken ik der jammer genoeg nog un heel aantal.

mjah hem sloeg ik echt altijd, vind het alleen behoorlijk pijnlijk als jongens in je zij "kietelen... ondertussen word je dan half vermoord.
ik ga naar de voetbal training van die leuke jongen kijken
.