Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Serendip90 schreef:Ja, ik ben er heel eerlijk in.. Ik heb een meisje gehad die ook graag een eigen paard wilde (haar paard had een ongeluk gehad, maarja om meteen weer iets nieuws aan te schaffen... duur grapje want ze had hem niet eens zo heel lang...) Dus ook gezegd "spaar maar lekker" en mjah...
Eigen paard vind ik persoonlijk fijner, ook al mag je nog alles ermee doen... Tis toch "anders".
A_nouk schreef:Serendip90 schreef:Ja, ik ben er heel eerlijk in.. Ik heb een meisje gehad die ook graag een eigen paard wilde (haar paard had een ongeluk gehad, maarja om meteen weer iets nieuws aan te schaffen... duur grapje want ze had hem niet eens zo heel lang...) Dus ook gezegd "spaar maar lekker" en mjah...
Eigen paard vind ik persoonlijk fijner, ook al mag je nog alles ermee doen... Tis toch "anders".
Eigen paard is ook super fijn je hoeft uiteindelijk nergens verantwoording aan af te leggen,
Het issue bij mij zit hem ook niet zozeer in de maandelijks lasten die zijn wel op te hoesten, maar wat als er iets gebeurd en er echte DA kosten bij komen kijken, dan heb ik een probleem.
Ik verwacht dat het nog wel zeker een jaar zal duren eer ik en het geld bij elkaar heb en daarnaast er ook 7 dagen in de week kan zijn... Werk & studeer momenteelEigen paard wil graag maar het kanook goed zijn dat ik wanneer het bijrijdpaard klikt gewoon lekker blijf bijrijden, wat dat betreft zijn er veel opties open..
Als ik nu zou zeggen ik koop binnen nu en een half jaar een eigen paard nee dan zou ik niet op zoek gaan naar wat nieuws. Mar situatie in mijn geval is ietsjes anders, spaar bij wijze van spreke nog liever een jaar extra door als dat alles haastje repje moet
Serendip90 schreef:Het ligt er ook aan hoe het gaat ja en of de klik er is. Moet eerlijk zeggen dat ik bij mijn verzorgpaardje meer klik had dan bij mijn eigen paardje nu(zijn vervanger
letterlijk gezegd toen ik hem op internet zag "Wow, net of Stranger op de foto staat."
) Als je een super paardje tegenkomt, tjah is het afwachten... Heb hem 13 jaar verzorgd, hij is nu ingeslapen en ik heb zijn look-a-like nu... Maarja, als ze hem ooit hadden willen verkopen (waarom zelf kopen als je alles hebt en alles mag en hem toch als je eigen paard kunt beschouwen...) dan had ik hem zeker gekocht! Dat kan dus ook nog gebeuren mocht het echt super klikken
dus snap je gedachte erachter wel... Als eigenaar zou ik dan weer iets minder happy zijn als je een goede verzorgster bent en je weggaat :p maar natuurlijk gun je het je bijrijders wel
Serendip90 schreef:Zal wel goedkomen neem ik aan?Het is gewoon loslaten en wat ik tot nu toe gezien heb, heb ik er wel vertrouwen in. En anders lopen er op stal heel veel mensen rond
(Moet wel eerlijk zeggen, dat het een roddelstal is en het zo hypocriet is als de pest... oude verzorgster reed 2 paarden, mijn paard en nog van iemand anders.. Ze hadden haar al vaker gezien op mijn paard, nooit commentaar op gehad... rijdt ze het andere paard, zegt een van de mensen op stal (die zelf streng is met der handen nota bene.. trekt ook echt wel eens :S) "ze zit de hele tijd te trekken"
) Maarja ze hadden niet de link gelegd dat het meisje ook op mijn paardje reed en dat ze toen geen commentaar gaven... Gunfactor van 0,00
(mijn hobbel is niet boeiend genoeg, tis maar een e-pony en hij is een recreatiepony dus dan hoeven ze er geen aandacht aan te besteden, alleen te kijken en achter je rug om..... jeej
) Nog een maand!! En dan verhuizen we gelukkig.... 't was een goede tijdelijke oplossing...