Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik ben Merel (13 jaar) 177 lang en weeg ong 60 KG.
Ik kom uit de buurt van haarlem
Ik rijd nu bijna 5 en een half jaar op een manege.
Citaat:Ik ben Merel(13 jaar) 177 lang en weeg ong 60 kg en woon in de buurt van Haarlem.
Sinds 5 en een half jaar rijdt ik op een manege.
Citaat:Ik ga eind mei mijn Ruiterbewijs halen als het goed is. dus dan ben ik ook in bezit van mijn ruiterbewijs.
Ik ben ook bereid VD te leren
Ik overleg netjes wat ik doe en ik spreek van te voren af wat ik ga/mag doen.
Ik zal mij verantwoordelijk gedragen
Ik zal netjes omgaan met uw spullen!
Citaat:Eind mei wil ik als het goed is mijn Ruiterbewijs gaan halen.
Ben bereid om nieuwe dingen te leren zoals grondwerk of vrijheidsdressuur.
Verder ben ik verantwoordelijk en overleg netjes wat er kan en wanneer ik mag komen.
Natuurlijk ga ik netjes met uw spullen om en eventueel onderhoudt is ook geen probleem.
Tigra_ schreef:je hebt gelijk ga ik iets aan doen, Bedankt heb totaal geen ervaring met advertenties maken dus ik ga er zeker wat mee doen@horzlover.
Wat ik zelf wat "irritant" aan je advertentie vind is dat je vaak een zin begint met ik.Citaat:Ik ben Merel (13 jaar) 177 lang en weeg ong 60 KG.
Ik kom uit de buurt van haarlem
Ik rijd nu bijna 5 en een half jaar op een manege.
Daar zou ik eerder dit van maken:Citaat:Ik ben Merel(13 jaar) 177 lang en weeg ong 60 kg en woon in de buurt van Haarlem.
Sinds 5 en een half jaar rijdt ik op een manege.
En dezeCitaat:Ik ga eind mei mijn Ruiterbewijs halen als het goed is. dus dan ben ik ook in bezit van mijn ruiterbewijs.
Ik ben ook bereid VD te leren
Ik overleg netjes wat ik doe en ik spreek van te voren af wat ik ga/mag doen.
Ik zal mij verantwoordelijk gedragen
Ik zal netjes omgaan met uw spullen!
Zou ik veranderen naar:Citaat:Eind mei wil ik als het goed is mijn Ruiterbewijs gaan halen.
Ben bereid om nieuwe dingen te leren zoals grondwerk of vrijheidsdressuur.
Verder ben ik verantwoordelijk en overleg netjes wat er kan en wanneer ik mag komen.
Natuurlijk ga ik netjes met uw spullen om en eventueel onderhoudt is ook geen probleem.
Ik zelf ben een beetje "allergisch" voor te veel ik, ik, ik. Het komt wat kinderlijker over.
Zoek schreef:Jeehmeisje die dinsdag is geweest vond het leuk en wil het gaan proberen. Alleen wil ik er in het begin bij zijn dus moeten we even kijken hoe we dat gaan doen ivm haar werk en avondbezetting, hoop zo dat we er uit komen
![]()
![]()
@Horzelover 64x gaat snel!! komt vast en zeker een leuke reactie en bij mij had je ook zo mogen komen hoor!