Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar gelukkig pakt ze het netjes op... Alleen is hij soms zo irritant
(Heb er zelf dan ook mijn handen vol aan en mij lukt het ook niet altijd)
en het ging echt wel lekker
Zelf er eindelijk ook weer eens opgezeten eindelijk
) Maar ze heeft nu het sleuteltje van het kastje en alle vrijheid van de wereld tot zondag :p want dan ben ik er weer!
dus er is "controle" :p
ze reed hem ruim een half jaar en had vaker dat soort acties :S En zolang iemand lief met mijn beestje omgaat, netjes rijdt, is het goed hoor
Er komt elke dag iemand van "ons" (mams/zusje/ik) dus dan is het wel goed

(niet dat het ooit anders geweest is, maar bon
).
Ik denk nu ook: laat maar ...
).
maar das ook zonde...
)
en dan ga je hier in de buurt rondkijken voor iets en dan hoor je opeens bedragen bij de NOTK
"Dat is goedkoper dan een manege hoor." En dan nog mensen die mij gaan vertellen hoe duur het wel niet is om een eigen paard te hebben.... Maar het mooie... de stal mag maar opgestrooid worden met x aantal plakjes, niet meer want anders wordt het te duur.. En ja, 1x in de week de stal doen en er elke dag 2 plakjes bijgooien kan makkelijk, paard op het beton :S Zeg je er iets van (subtiel "ow, maar dan staat ie toch gewoon op beton?", doe je het ook al fout
"Dan moet je maar een eigen paard kopen als je overal kritiek op hebt."
NienSCHaap schreef:Soms schrik ik me dood wat mensen aan vergoeding vragenik doe niet aan vergoedingen, ben al lang blij als iemand de liefde en aandacht kan geven
op de dagen dat ik niet kan.
Hier geen succes, veder dan mail contact kom ik niet.
Ik heb er namelijk ook plezier van.
En voor de rest is alles gewoon vrij...
voor mezelf dan.. en dat is ook alleen als er geen klusjes tegenoverstaan... (Maarja, dat is gewoon mijn "grens" voor wat ik zou betalen...) 
(ook doen we elke dag onze wei waar er nog 4 andere bij staan.. maar we betalen gewoon de "volle mep". Bij mij hoort dat er ook wel bij, maar geen voordeel voor "ons als eigenaar" 
"Ja ik betaal hier 150, als jij dan 75 zou gaan betalen...." (ok, wist dat het zo was... vond het nog wel redelijk was voor 3 dagen per week...) 2e keer afgesproken... komt ze aan dat ze naar een andere stal wil (veel verder weg, ik alleen door het bos.. moest dan maar een autootje kopen of een scooter ofzo
zei ze nog even doodleuk... Ow en de stalling was 275... Dus of ik dan 175 wilde gaan betalen... Heel lief maar bedankt...