Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TanjaxBas schreef:Sandrita schreef:ik snap niet dat eigenaars verzrogers zoekt/of laat verzorgen terwijl ze weten dat ze hem toch weg willen doen...vind ik sneu voor die meisjes die zoooo graag willen..
blijven zoeken dames! misschien is die verzorgpony die jij zoekt wel dichterbij dan je denkt!
Had me dr al helemaal op verheugd, hopen dat breez dan een mooi plekje krijgt en voor Isa dat hij er nog eventjes is
xZiva_ schreef:mijn moeder is gisteren ook mee gegaan
ik was laatst iets tegen gekomen, bleek de eigenaar al eens vast te hebben gezeten omdat ie aan zn stalhulp/bijrijder zat
meteen afgehaakt dus.
maar ik ben helemaal happy! ik ben er pas 2 dagen geweest, maar ik voel me er zo welkom!
MyHu schreef:TanjaxBas schreef:Ik zou eindelijk een verzorgpony krijgen, afspraak al gemaakt ... Nu staat hij te koop, dus gaat het niet door
Waarom niet? Mijn verzorgpaard staat ook te koop hoor. Paardenhandel loopt slecht, dus ben er nog wel een tijdje.
StormHeidi schreef:MyHu schreef:Waarom niet? Mijn verzorgpaard staat ook te koop hoor. Paardenhandel loopt slecht, dus ben er nog wel een tijdje.
Maar als de pony nu van de een op e andere dag weg is?. Ik zou er kapot van zijn
StormHeidi schreef:Dan wel! Ik ook, ik zou haar echt missen! Maar ze gaat niet ineens weg, eigenaresse zou het me altijd zeggen.