Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
watdanhe schreef:Ik vind dat mensen wel heel hoge eisen stellen... Zoals min. 18 jaar, zoveel ervaring etc... Hun snappen gewoon niet dat de meeste paardenliefhebbers vn 18 een eigen paard hebben. .en dus geen tijd. nja, in plaats van te kijken hoe het gaat met een 13 jarige (bijna 14)...?!
lars schreef:ja precies, maar zou wel gewoon op de manege een briefje hangen mensen uit de buurt zullen daar moeten rijden als er geen andere mogelijk is dus mensen uit jou omgeving zullen dit dan ook lezen wie weet tref je een goede. Ik heb echt mazzel gehad. Nu alleen het rijden nog wat bij schafen en moet goedkomen
succes met je zoektocht
JoJoCadeau schreef:Tja ik denk dat het per regio anders is, ik had mazzel met paarden contackten die wat konden regelen voor me waardoor ik makkelijk weer wat had maar een van mijn beste vriendinnen heeft er anderhalf jaar over gedaan en mijn verzorgpony is dinsdag verhuisd en ik heb nu alweer een verzorgpony, dus erg snel maar hier is het erg moeilijk een leuke pony te vinden. maar met contackten kom je er wel zoals ik en ik regel het altijd dat ik niet hoef te betalen, dat mag niet van mijn ouders die vinden het flauwe kul, maar nu heb ik dus net weer wat en die mensen zeiden wel we willen graag dat je les neemt met haar en die kosten waren prima en begrijp ik volkome.
Marlien1991 schreef:Misschien worden er in de meeste advertenties te hoge eisen gesteld? Als er in de advertentie staat "minimaal 18 jaar" denken de meesten van 17½ al "nee kan niet ik ben te jong", terwijl jij als eigenaar misschien alleen maar bedoelt dat je iemand zoekt met verantwoordelijkheidsgevoel, terwijl er ook zal mensen van 18 of ouder zijn die onverantwoordelijk met paarden omgaan.
Ook de eis "moet al ervaring met verzorgpaarden hebben" vind ik een beetje onredelijk, tenzij dit natuurlijk echt nodig is voor jouw paard. Als iemand al 5 jaar iedere week of misschien wel meerdere keren per week bij een manege rijdt, kan je zo'n persoon toch ook op je paard laten rijden en dan lessen laten nemen?